|
Vakantieplannen? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| Ik blijf thuis dees jaar :p |
|
|
| domineesje |
| in mijn tuin en een jaccuzie laten plaatsen (huren voor 10 dagen ;)) |
|
|
| Tiger777 |
| Weekske zuid-Spanje eind september. Een huiske(met zwembad) huren voor een week met 8'en :D. |
|
|
| TOR |
Dominicaanse, Maleisië.. De mensen hebben hier geld teveel blijkbaar :eyes:
Van mij is het toch al een aantal jaar geleden dat ik nog es het land ben uitgeweest. Nu ik in de sector zit, begint het weer te kriebelen natuurlijk.
Ben momenteel aan het kijken om in de loop van de zomer enkele dagen in Luxemburg en omstreken rond te trekken. Een volwaardige vakantie zit er helaas niet meer in dit jaar, omdat mn congé nogal gelimiteerd is. :( |
|
|
| Bertn |
| ^gij rookt gewoon uw vakantiegeld op denk ik:p |
|
|
| Devilex |
| 10 dagen 't zwijn gaan uithangen in Lloret, en voor de rest paar festivals meepikken. |
|
|
| Vishnu |
| Citytrip Parijs en ongetwijfeld nog ne reis ergens in Europa met de vrienden. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by TOR
Ben momenteel aan het kijken om in de loop van de zomer enkele dagen in Luxemburg en omstreken rond te trekken. Een volwaardige vakantie zit er helaas niet meer in dit jaar, omdat mn congé nogal gelimiteerd is. :( |
'Klein Zwiterland' (Duits-Luxemburgs gebied) is zeker de moeite om in rond te trekken. Ik ben daar een weekje met m'n fiets geweest, maar eigenlijk kan je beter te voet gaan. (vooral de wandeling tss de rotsen doen richting Echternach) |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Gladius
'Klein Zwiterland' (Duits-Luxemburgs gebied) is zeker de moeite om in rond te trekken. Ik ben daar een weekje met m'n fiets geweest, maar eigenlijk kan je beter te voet gaan. (vooral de wandeling tss de rotsen doen richting Echternach) |
En als ge kunt zeker eens meelopen in de processie van Echternach :) |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Devilex
10 dagen 't zwijn gaan uithangen in Lloret, en voor de rest paar festivals meepikken. |
yé ik ook, wanneer gaat ge? ik van 26 juli tot 6 augustus |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by mrcanon
yé ik ook, wanneer gaat ge? ik van 26 juli tot 6 augustus |
Ik ga eerste 10 dagen van Augustus, eerst tomorrowland nog meepikken. |
|
|
|
|