return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Vakantieplannen? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Push2005
Ik blijf thuis dees jaar :p
domineesje
in mijn tuin en een jaccuzie laten plaatsen (huren voor 10 dagen ;))
Tiger777
Weekske zuid-Spanje eind september. Een huiske(met zwembad) huren voor een week met 8'en :D.
TOR
Dominicaanse, Maleisië.. De mensen hebben hier geld teveel blijkbaar :eyes:

Van mij is het toch al een aantal jaar geleden dat ik nog es het land ben uitgeweest. Nu ik in de sector zit, begint het weer te kriebelen natuurlijk.

Ben momenteel aan het kijken om in de loop van de zomer enkele dagen in Luxemburg en omstreken rond te trekken. Een volwaardige vakantie zit er helaas niet meer in dit jaar, omdat mn congé nogal gelimiteerd is. :(
Bertn
^gij rookt gewoon uw vakantiegeld op denk ik:p
Devilex
10 dagen 't zwijn gaan uithangen in Lloret, en voor de rest paar festivals meepikken.
1Million$shot
www.loveparade.net :):)
Vishnu
Citytrip Parijs en ongetwijfeld nog ne reis ergens in Europa met de vrienden.
Gladius
quote:
Originally posted by TOR
Ben momenteel aan het kijken om in de loop van de zomer enkele dagen in Luxemburg en omstreken rond te trekken. Een volwaardige vakantie zit er helaas niet meer in dit jaar, omdat mn congé nogal gelimiteerd is. :(

'Klein Zwiterland' (Duits-Luxemburgs gebied) is zeker de moeite om in rond te trekken. Ik ben daar een weekje met m'n fiets geweest, maar eigenlijk kan je beter te voet gaan. (vooral de wandeling tss de rotsen doen richting Echternach)
Devilex
quote:
Originally posted by Gladius
'Klein Zwiterland' (Duits-Luxemburgs gebied) is zeker de moeite om in rond te trekken. Ik ben daar een weekje met m'n fiets geweest, maar eigenlijk kan je beter te voet gaan. (vooral de wandeling tss de rotsen doen richting Echternach)


En als ge kunt zeker eens meelopen in de processie van Echternach :)

mrcanon
quote:
Originally posted by Devilex
10 dagen 't zwijn gaan uithangen in Lloret, en voor de rest paar festivals meepikken.


yé ik ook, wanneer gaat ge? ik van 26 juli tot 6 augustus
Devilex
quote:
Originally posted by mrcanon
yé ik ook, wanneer gaat ge? ik van 26 juli tot 6 augustus


Ik ga eerste 10 dagen van Augustus, eerst tomorrowland nog meepikken.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Privacy Statement