|
Vakantieplannen? (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| sjit we zen weer thuis, van een tegenvallerke gesproken :( |
|
|
| jeronimo_jd |
| quote: | Originally posted by Eagle`
sjit we zen weer thuis, van een tegenvallerke gesproken :( |
de reis of het thuiskomen?;) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
de reis of het thuiskomen?;) |
weer thuis zen natuurlijk :s:s |
|
|
| Bl@ckOut |
| Ben ook sinds vrijdag terug van Cyprus, das ook wel even wennen, van veel zon naar grijs weer. En morgen weer gaan werken, precies ni veel goesting meer :( |
|
|
| Dj LPG |
| eerste weekend van december gaan we naar de moezel (Cochem) naar een kerstmarkt enzo, gecombineerd met gastronomisch weekend... |
|
|
| djcresto |
| weekendje hasselt geboekt in het Radisson Sas met de flair bon |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
| in december naar Istanboel/Athene/Pamukkale/Cappadocia, veel reizen dus :-) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Thomas @ A.T.P
in december naar Istanboel/Athene/Pamukkale/Cappadocia, veel reizen dus :-) |
neem maar een dikke trui mee voor in cappadocië :D |
|
|
| FUSyke |
| In februari gaan we naar Barcelona:) |
|
|
|
|