return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Vakantieplannen? (pg. 22)
View this Thread in Original format
FUSyke
Ergens rond de 2de week van augustus naar Ibiza:) Wss in het Palladium Palace Ibiza Hotel. Is daar al iemand geweest?
CygnusX
quote:
Originally posted by TOR
Mocht je één vakantiebestemming kunnen kiezen, en geld speelt geen rol, welke bestemming zou het dan worden? :) M.a.w., wat is jullie droombestemming?

Leuke vraag. Voor mij is er niet 1 bepaalde droombestemming, maar ik wil wel zoveel mogelijk landen/gebieden bezoeken. Hoe meer, hoe beter. Hoe verder, hoe beter. Ik vind cultuurshocken zeer verrijkende ervaringen.
FredNova
Als ik het geld had, ging ik Florida (en dan vooral Miami) eens bezoeken.
En als het even helemaal kan, dan verhuis ik naar Australië :rolleyes:

Dus als er mensen zijn die van mij af willen, pm mij. Dan geef ik je mijn rek.nr. en kan je mij naar de andere kant van de wereld sturen.
djcresto
quote:
Originally posted by FUSyke
Ergens rond de 2de week van augustus naar Ibiza:) Wss in het Palladium Palace Ibiza Hotel. Is daar al iemand geweest?

voor hotelbeoordelingen bezoek je best www.zoover.nl
domineesje
ergens waar de zon schijnt
Bunz
- begin maart: paar dagen snowboarden
- paasverlof: Denemarken (Odense)
- zomer: week of 2 Zuid-Frankrijk in vakantiehuiske
TOR
quote:
Originally posted by Bunz
- begin maart: paar dagen snowboarden
- paasverlof: Denemarken (Odense)
- zomer: week of 2 Zuid-Frankrijk in vakantiehuiske

Mijnheer heeft geld te over. :p

Denemarken lijkt me anders wel een leuke bestemming.
Config
quote:
Originally posted by domineesje
ergens waar de zon schijnt

Alaska, meer dan 24u non-stop :eyes:
dan moet ge wel in juni gaan.. anders is het exclusief aanbod niet meer geldig
Bunz
quote:
Originally posted by TOR
Mijnheer heeft geld te over. :p

Denemarken lijkt me anders wel een leuke bestemming.

bwa, het komt uiteindelijk wel goedkoop uit allemaal.

tis alledrie dak geen logies moet betalen (mensen met vakantiehuizen of mense die der studeren enzo). dus das al een heel pak minder te betalen :)
Vishnu
Met Pasen een weekje skiën in Val Thorens met mn vrienden + de liefjes.
Wilt da nu lukken dat ik net vandaag een citytrip win naar Barcelona voor 2 personen op het weekend van onze terugkomst, en dat terwijl ik vastgeketend zit aan de dag en de uren van de busreis :(
Ik vrees ten zeerste of ik dat weekend nog verzet kan krijgen, morgen antwoord. Wie organiseert nu ook een te winnen citytrip rond Pasen...

Vishnu
quote:
Originally posted by Vishnu
Ik vrees ten zeerste of ik dat weekend nog verzet kan krijgen

Dan toch :cool: :crazy:
mrcanon
quote:
Originally posted by Vishnu
Dan toch :cool: :crazy:

anders vishnu, ik ben vrij da weekend ze :p

on-topic:

Bij mij wordt het nog ne keer Lorett de Mar, vorig jaar goe geamuseerd, zal het dit jaar ook wel weer worden. Vanaf 21/07 blijft mijne account voor 2 weken inactief en verwaarloosd achter ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Privacy Statement