|
Vakantieplannen? (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by domineesje
Gast... ben niet blond :p |
lolz, tjah ,wrom anders confused
...yes.. nutteloze post... :gsmile:
o'sullivan rox overigens |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Iemand al plannen voor 2007?
Ik ga al vroeg op vakantie dit jaar. Van maandag 26 maart tot 8 april, een cruise in de Caraïben.
Bestemmingen (achtereenvolgens):
Miami ( Florida - USA ) - San Juan ( Puerto Rico ) - Philippsburg ( Sint Maarten ) - Saint Georges ( Grenada ) - Bridgetown ( Barbados ) - Port Castries ( Santa Lucia ) - Tortola ( Virgin islands ) - Samana / Caya Levantado ( Dominicaanse Republiek ) - Fort Lauderdala ( Florida ) |
Met de Blauwe Vogel geboekt?
hier strandvakantie in Bulgarije, Turkije of Egypte denk ik. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by domineesje
:conf: |
voor de pretparken enzo, bush gardens :D |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by djcresto
Met de Blauwe Vogel geboekt? |
Yep :) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
hier en daar al een closing party meepikken ? :D |
dat is de bedoeling ja :-) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
:stongue: :haha: :stongue:
nice one, wouter ... ge hebt de taaladviseur ontmaskerd :p |
wij wisten da nog ni he luc |
|
|
| TOR |
Ik heb een hekel aan hypothetische vragen, maar als het om reizen gaat kan zo'n vraag altijd interessant zijn.
Mocht je één vakantiebestemming kunnen kiezen, en geld speelt geen rol, welke bestemming zou het dan worden? :) M.a.w., wat is jullie droombestemming?
Een kennis van me heeft vorig jaar een tocht gemaakt door Namibië en dat land zag er werkelijk fantastisch uit. :crazy: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Yep :) |
mijn ouders gn die reis nr zuid afrika doen, ik zie die egyptereis wel zitten van 15dagen |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Mocht je één vakantiebestemming kunnen kiezen, en geld speelt geen rol, welke bestemming zou het dan worden? :) M.a.w., wat is jullie droombestemming? |
Blankenberge. |
|
|
| djcresto |
pff das een moeilijke
Reizen is zoiezo leuk. Zowel kamperen met tent als luieren in een vijf sterren hotel.
Zoiezo spreken de States mij nog steeds aan. Zuid Afrika, Jamaica zijn zo ook de eerste dingen waar ik aan denk. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
Blankenberge. |
Dat is inderdaad een bestemming die louter geschikt is voor hoogwaardigheidsbekleders en voor jou altijd een droom zal blijven.
De States spreken mij ook wel aan eigenlijk. Met de auto cruisen door het binnenland, moet heerlijk zijn :) Idem voor Australië. Daar vind je het echte leven! |
|
|
| Kelly* |
Droombestemmingen: Australie, Nieuw Zeeland, China, Japan, Kenia, ...
Reizen voorzien dit jaar:
- eind februari: snowboarden in Frankrijk
- 21 mei-25 mei: Barcelona
- 04 juni-22 juni: Portugal Algarve
:D |
|
|
|
|