|
Vakantieplannen? (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
kben van gisteren terug van lloret de mar...
ja wadde... alle gekheid op een stokje :crazy: |
|
|
| Nyah |
^^^
Welcome back, Dries. Ge moet maar eens langskomen om uw verhaal te doen. Foto's?
Btw, wil dit zeggen dat ge vrijdag meekunt naar de Factory :p? |
|
|
| Xilver |
Den Dries en de Factory, da gaat nimeer samen denk ik :)
Maar tzou natuurlijk wel fijn zijn :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Nyah
^^^
Welcome back, Dries. Ge moet maar eens langskomen om uw verhaal te doen. Foto's?
Btw, wil dit zeggen dat ge vrijdag meekunt naar de Factory :p? |
inderdeed ik en factory is a NO GO
mmmmmmmmmz foto's hebben we wel maar, die gaan er serieus over eigenlijk. ik zal de properste laten zien :p |
|
|
| TOR |
Ff een klein verslagje van mijn driedaagse in Luxemburg..
Vóór we zondag naar de jeugdherberg afzakten in Beaufort, hebben we ff halt gehouden in Esch-sur-Sūre en Vianden, beide erg charmante dorpjes. In Vianden was er net een Middeleeuws festival aan de gang, dus dat was mooi meegenomen. Ietsje ten zuiden van Esch-sur-Sūre ligt een behoorlijk indrukwekkende stuwdam.
Tussenin ook een terrasje gedaan in Diekirch, waar het lokale bier aan onze uiterst strenge smaaktest werd onderworpen. Ter info, het bier was niet geslaagd :p
Dag 2 dan een zalige wandeling door de bossen, rotsen en spelonken van Klein-Zwitserland. Typ op de Google-website "Mullerthal" en geniet. ;)
's Avonds gegeten in Echternach, dat naast de basiliek eigenlijk minder te bieden had dan ik had gedacht, vooral dan in vergelijking met Vianden en Esch-sur-Sūre (op esthetisch vlak dan).
Tijdens de wandeling door Klein-Zwitserland trouwens een heerlijk restaurantje ontdekt temidden van de bossen:
http://www.lemoulindeconsdorf.com
Dag 3 hebben we ons dan nog aan een kanotocht gewaagd (Dillingen - Echternach). Geen commentaar :p
Trier stond nog op het programma, maar omdat we teveel tijd verloren hadden tijdens het kanovaren, hebben we dat plan afgeblazen. Jammer :(
Ik kan in ieder geval terugkijken op een erg geslaagd weekend :)
Leuk weetje: in Luxemburg hebben we geen enkele maal verkeerd gereden. Komen we tijdens de terugrit in Bastogne, gaan we meteen de verkeerde kant op, lol. Zegt veel over de signalisatie in Belgiė :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TOR
Ff een klein verslagje van mijn driedaagse in Luxemburg..
Vóór we zondag naar de jeugdherberg afzakten in Beaufort, hebben we ff halt gehouden in Esch-sur-Sūre en Vianden, beide erg charmante dorpjes. In Vianden was er net een Middeleeuws festival aan de gang, dus dat was mooi meegenomen. Ietsje ten zuiden van Esch-sur-Sūre ligt een behoorlijk indrukwekkende stuwdam.
Tussenin ook een terrasje gedaan in Diekirch, waar het lokale bier aan onze uiterst strenge smaaktest werd onderworpen. Ter info, het bier was niet geslaagd :p
Dag 2 dan een zalige wandeling door de bossen, rotsen en spelonken van Klein-Zwitserland. Typ op de Google-website "Mullerthal" en geniet. ;)
's Avonds gegeten in Echternach, dat naast de basiliek eigenlijk minder te bieden had dan ik had gedacht, vooral dan in vergelijking met Vianden en Esch-sur-Sūre (op esthetisch vlak dan).
Tijdens de wandeling door Klein-Zwitserland trouwens een heerlijk restaurantje ontdekt temidden van de bossen:
http://www.lemoulindeconsdorf.com
Dag 3 hebben we ons dan nog aan een kanotocht gewaagd (Dillingen - Echternach). Geen commentaar :p
Trier stond nog op het programma, maar omdat we teveel tijd verloren hadden tijdens het kanovaren, hebben we dat plan afgeblazen. Jammer :(
Ik kan in ieder geval terugkijken op een erg geslaagd weekend :)
Leuk weetje: in Luxemburg hebben we geen enkele maal verkeerd gereden. Komen we tijdens de terugrit in Bastogne, gaan we meteen de verkeerde kant op, lol. Zegt veel over de signalisatie in Belgiė :rolleyes: |
Ahhhh memories :D Als kind veel in Luxemburg geweest :D |
|
|
| Nyah |
Woensdag vertrekken Tom en ik op vakantie.
We hebben vandaag ons katje weggebracht naar een dierenpension. Doet toch wel ff vies om em daar achter te laten :( |
|
|
| Loraine |
Ne fijne vakantie dan!
Ik zat zonet ff op de Eurolines site te surfen...denk dat ik de meiden ff ga porren om een dagje Parijs te gaan doen dit najaar. Voor (max) 53 euro ff heen-en-weer. 's Nachts slapen in bus, hele dag door de stad cruisen en vlak voor middernacht weer terug om den volgende ochtend weer thuis te komen :D
Altijd leuk om 's avonds nog ff ne bios (version originale wel ;) ) in Les Halles mee te pakken :tongue2 |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Nyah
Woensdag vertrekken Tom en ik op vakantie.
We hebben vandaag ons katje weggebracht naar een dierenpension. Doet toch wel ff vies om em daar achter te laten :( |
hopelijk geen last van orkanen:o |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by djcresto
hopelijk geen last van orkanen:o |
let's hope so :( |
|
|
| domineesje |
| die zijn al gepasseerd daar dacht ik ;)en was nog tropische storm |
|
|
| Loraine |
Jiiiihaaaa....De Trance Chicas gaan naar Parijs! Zojuist voor 9 december dagtocht geboekt :crazy:
 |
|
|
|
|