|
Vakantieplannen? (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| speentje |
| deze week gespot in Barcelona: Vishnu op Placa Catalunya :) |
|
|
| FUSyke |
Besteld ge de kaarten voor de clubs best op voorhand via het internet of kan je op Ibiza ook goedkoop aan kaarten geraken? |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Besteld ge de kaarten voor de clubs best op voorhand via het internet of kan je op Ibiza ook goedkoop aan kaarten geraken? |
Nee zeker ni. En aan de inkom zelf is het ook veel te duur.
Je moet ze proberen te bemachtigen in Ibiza stad aan de proppers en blijven afpingelen. Bijvoorbeeld voor Amnesia kost het makkelijk 40 a 50 euro, maar tickets krijg je ook vast aan 15 euro in de stad. Ook opletten of tickets echt zijn (datum enz...) |
|
|
| Kodama |
| quote: | Originally posted by FredNova
Nee zeker ni. En aan de inkom zelf is het ook veel te duur.
Je moet ze proberen te bemachtigen in Ibiza stad aan de proppers en blijven afpingelen. Bijvoorbeeld voor Amnesia kost het makkelijk 40 a 50 euro, maar tickets krijg je ook vast aan 15 euro in de stad. Ook opletten of tickets echt zijn (datum enz...) |
Das zo marginaal duur, hoe komt dat eigenlijk?
Ok er komen goei dj's in die discotheken, maar in de Asta komen er ook goei dj's en dat kost maar 10 euro?
Zijn die discotheken dan zo ferm kwa interieur of is dat gewoon puur geld klopperij door hun naam en faam?
Ik neem aan dat de drankprijzen ook voor om ver te vallen zijn? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by speentje
deze week gespot in Barcelona: Vishnu op Placa Catalunya :) |
haha, serieus?
daarvoor moet ge naar barcelona gaan! |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Kodama
Das zo marginaal duur, hoe komt dat eigenlijk?
Ok er komen goei dj's in die discotheken, maar in de Asta komen er ook goei dj's en dat kost maar 10 euro?
Zijn die discotheken dan zo ferm kwa interieur of is dat gewoon puur geld klopperij door hun naam en faam?
Ik neem aan dat de drankprijzen ook voor om ver te vallen zijn? |
als ge een van de meest gegeerde clubs ter wereld runt, dan kan je eender welke prijs vragen. Volk zal er altijd genoeg zitten hoor |
|
|
| Kodama |
| quote: | Originally posted by Config
als ge een van de meest gegeerde clubs ter wereld runt, dan kan je eender welke prijs vragen. Volk zal er altijd genoeg zitten hoor |
True true, ik ga er toch ooit eens hene gaan, 50 euro of nie! |
|
|
| The_G0dfather |
| 10 euro voor een pint of ni |
|
|
| Kodama |
| U eerst vol schenken in de café's ernaast of nie :p |
|
|
| FUSyke |
Vraagje voor de mensen die al naar Ibiza zijn geweest:
Ik zou naar Judgement Sunday of Gatecrasher gaan. Is er veel verschil tussen deze 2 parties en welke is het best? |
|
|
|
|