|
Vakantieplannen? (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Ik dacht dat je het al in ontvangst had genomen :conf:
 |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik dacht dat je het al in ontvangst had genomen :conf:
|
ge vergist u !!!
dat is ne foto van u toen je het "ik ken men ABC-diploma" in ontvangst nam vorig jaar.
ok nuf said :D |
|
|
| mellow_head |
Toeristen op het Spaanse eiland Gran Canaria lopen de kans om afgetuigd te worden door lokale knokploegen. Dat zegt de Nederlandse Vereniging Canarias (NVC) in De Telegraaf. De politie op de Canarische eilanden heeft inmiddels gewaarschuwd om 's avonds niet alleen over straat te gaan.
David Flipse uit Assendelft werd afgelopen zondag op het eiland in elkaar geslagen door een groep van zes Spanjaarden. De man moest naar het ziekenhuis en heeft aangifte gedaan bij de lokale politie. Het incident staat niet op zichzelf. "Onlangs is een Zweedse student doodgeslagen en een Engelsman zwaar mishandeld", aldus NVC-woordvoerder Riet Smith. Ook Lex Thoonen van een lokaal magazine voor Nederlanders raadt toeristen aan om 's avonds minimaal met z'n tweeën op pad te gaan. "Vooral als je ook nog hebt gedronken".
Branchevereniging ANVR voelt zich niet verantwoordelijk voor de knokpartijen op het eiland. Ze stellen dat iemand die in Amsterdam uitgaat ook overvallen kan worden. "De veiligheid van de mensen valt niet onder de verantwoordelijkheid van de touroperators", aldus de ANVR. |
|
|
| djcresto |
| werknemers in Antwerpen of Brussel lopen hetzelfde gevaar he ;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by djcresto
werknemers in Antwerpen of Brussel lopen hetzelfde gevaar he ;) |
so true... |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Over een uurke ben ik ook weg. 24 dagen rondtrekken in Maleisië-Borneo. Hier kan je me volgen. Tot de 12e augustus! |
Het was er geweldig :D Een ongelooflijk mooie ervaring.
En ik heb er weer eentje kunnen bekeren tot de trance:

:D |
|
|
| mellow_head |
| LOOOOOOOOOOOL @ die pic! :stongue: :stongue: |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by domineesje
kloof doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kelly is een mietje :haha: |
so true... ;) :o
eerste keer kloof ni gedaan wegens in hospitaal, tweede keer wel ;)
Juist terug van Portugal, Algarve.... mooi, mooi, mooi!
heel warm en schoon, grote golven... geweldig om uzelve op zo'n bodyboardje te gooien om dan paar meter verder met u bakkes in het zand te eindigen! :whip: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kelly*
heel warm en schoon, grote golven... geweldig om uzelve op zo'n bodyboardje te gooien om dan paar meter verder met u bakkes in het zand te eindigen! :whip: |
ik ken dat, ben ooit zo met bodyboard en al letterlijk op strand gecrashed, bodyboard brak en ik stuikte ook met mijn bakkes in het zand, geweldig gewoon :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Kelly*
so true... ;) :o
eerste keer kloof ni gedaan wegens in hospitaal, tweede keer wel ;)
Juist terug van Portugal, Algarve.... mooi, mooi, mooi!
heel warm en schoon, grote golven... geweldig om uzelve op zo'n bodyboardje te gooien om dan paar meter verder met u bakkes in het zand te eindigen! :whip: |
you are back!!!!
eje nog verlof? |
|
|
| Kelly* |
| Nopez gene verlof meer, direct terug werken :( |
|
|
|
|