return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Vakantieplannen? (pg. 27)
View this Thread in Original format
Kelly*
Xilver, alset u moest interesseren... heb hier opt werk nog nen hoop boekskes liggen. De 2007 Official State Visitors Guide and Travel Planner voor de staat California. Staan vanalle tips, adressen en wegenkaarten in... als ge ene moet hebben, let me know ;)
Xilver
quote:
Originally posted by Kelly*
Xilver, alset u moest interesseren... heb hier opt werk nog nen hoop boekskes liggen. De 2007 Official State Visitors Guide and Travel Planner voor de staat California. Staan vanalle tips, adressen en wegenkaarten in... als ge ene moet hebben, let me know ;)

Awel ja eigenlijk interesseert ons da wel :) We hebben enkele reisgidsen gekocht, maar dat waren er meer voor de nationale parken en Las Vegas.
FCB_Fanatic
morgenochtend vertrek ik op een weekendje center parcs in nederland, naar Eemhof. Weekendje met 8 vrienden, en met het goede weer in het vooruitzicht moet het wel gaan meevallen :D
Eagle`
Egge @ Vanguard met LATA-crew ???

(2 copinnekes julia, ref(uge), julia, de menne en den hadi)

komende weken:

Dubfire & poalo modjo
Hernan cattaneo
Zabiela & Nic Fanciulli

Bastards, ik wil weer :(
Thomas @ A.T.P
Iemand die leuke tips geeft voor keulen ? Ik moet er namelijk een week naartoe met school.
Eagle`
quote:
Originally posted by CygnusX
Nice :) Was het voor school? Is een auto huren duur daar?

yup exportproject voor thesis

effe quoten wat ik op TN gepost heb

quote:
Net weer van 2 weekelijks verblijf in LA & SF voor school, eerst en vooral zet die 50 euro maar uit je kop kom je in geen mijl mee toe met dat bedrag/dag, de extra fee voor - 25 jarigen bedraagt al 25 dollar per dag en dan tel ik de additional coverages er nog niet bij zoals LDW, PAE, ESP & SLI.Toch niet onverstandig om die bij te nemen just to be safe en dan zit de bezine er natuurlijk nog niet bij (spotgoodkoop daar thou, varieert tss de 3.10 $ en 3. 60 $/ per gallon, geen geld met andere woorden :) )

Heb 3 auto's gehuurd gedurende periode dat ik daar was om klanten te bezoeken, 1ste 6 dagen bij Budjet (175 Euro) (LA), 2 dagen bij Dollar (156,36 Euro) (SF) en terug 5 dagen bij budjet (251,45 Euro) (LA). Eerst auto is infeite spotgoeiekoop omdat het vanuit belgie gehuurd is bij Budjet via Connections, maw doe de car rentals vanuit belgië.

Ander ding waar ge mee moet opletten zet u VISA limiet "hoog" genoeg, want die mannen nemen soort reservatie/warranty voor de auto en voor -25 jarigen & buitenlanders is da absurd hoog, n'importe bij welke rental car company of het nu budjet,hertz, dollar, thrifty is (wordt terug afgetrokken 5 dagen na drop off date). En met hoog bedoel ik heel hoog, mijn limiet stond om 2500 euro en is moeten verhoogd worden naar 5000, heb het nodig gehad wat mijn VISA is efkes geblokeerd geweest, gezien gij maand ?? daar zijt opletten dus, informeer u dus goed op voorrand.

edit: GPS kost idd nog exta geld, maar heb ik niet genomen, had elke afspraak met firma's gezocht via mapquest en uitgeprint, voor de rest gewoon rijden en zien waar je uitkomt, nooit verloren gereden eigelijk

CygnusX
Thanks Michael, dat is handige informatie.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Eagle`
Egge @ Vanguard met LATA-crew ???

(2 copinnekes julia, ref(uge), julia, de menne en den hadi)

Ey wa, had da dan gezegd dat ge ging afspreken met de Ref, dan had ge de groeten kunnen overmaken :(
djcresto
chique dinges Tom. Days inn zijn vrij goeie goedkope hotels. Wij verbleven daar op onze 3 weekse reis langs de oostkust. Das ondertussen wel al 13 jaar geleden :D
Eagle`
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ey wa, had da dan gezegd dat ge ging afspreken met de Ref, dan had ge de groeten kunnen overmaken :(

hij heeft ze al, joe : ))

Jasperovitsj
:)
TOR
quote:
Originally posted by CygnusX
Thanks Michael, dat is handige informatie.

..in 'acceptabel' Nederlands. :eek:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Privacy Statement