|
Vakantieplannen? (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Paul Oakenfold is hot |
|
|
| Gladius |
de link macheert niet, maar de grap komt toch goed over =) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Paul Oakenfold is hot |
Een beetje zoals jij hé knapperd :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Push2005
Een beetje zoals jij hé knapperd :) |
rawr |
|
|
| domineesje |
| Eerste 2 weken van augustus naar Almeria.. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik ga in april nog ns op een weekendje center parcs met vrienden, deze keer gaat het naar De Eemhof in Nederland. Dat is één van de laatste nieuwe parken. Ik ben der nog niet geweest, maar het schijnt een mooi park te zijn :) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Push2005
Paul Oakenfold

|
haha, priceless reply :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| 1Million$shot |
weekend van 07 juli (FUUUUUCK => is weekend van Loveparade 07/07/07) moet ik met men ouders op weekend wegens 25 jaar getrouwd. :whip: :whip: :whip:
daarna in september 2 weekjes Ibiza en daar een paar nachtjes meepikken in El Divino en Space. |
|
|
| Xilver |
Anja en ik zijn van plan om in september 3 weken West-USA te gaan doen met een huurauto.
San Francisco, Yosemite National Park, Joshua Tree National Park, Death Valley, Las Vegas met een uitstapje naar het noordelijker gelegen Rachel vlakbij Area 51, Monument Valley, Grand Canyon, Phoenix, Los Angeles met een dagje Disneyland in Anaheim, en dan terug naar San Francisco.
Dat is het in grote lijnen. Daartussen zijn er uiteraard nog stops, er zijn meer nationale parken die we willen bezoeken. Bepaalde stukken blijven we langer, bvb in Las Vegas een drietal dagen, en in Death Valley willen we 's avonds de zonsondergang zien. Als er iemand al is geweest, tips voor bezienswaardigheden zijn altijd welkom :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
weekend van 07 juli (FUUUUUCK => is weekend van Loveparade 07/07/07) moet ik met men ouders op weekend wegens 25 jaar getrouwd. :whip: :whip: :whip:
daarna in september 2 weekjes Ibiza en daar een paar nachtjes meepikken in El Divino en Space. |
Love Parade gaat niet door dit jaar.. :) |
|
|
| CygnusX |
| Dat is een mooi vooruitzicht, Tom! Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar ooit zal het er wel eens van komen (want Jennifer heeft de helft van haar familie daar wonen). |
|
|
|
|