|
Vakantieplannen? (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Beetje rondhangen op BoraBora, keer naar Café Mambo, een dagje naar Formentera, We Love Space (David Guetta, Carl Craig, Tiefschwarz, Claude Von Stroke, Nic Fanciulli), Carl Cox Night (CC, Derrick May, Adam Freeland, Jim Masters, Tim Deluxe), Pure Pacha(Guetta, Pete Tong, Sarah Main) en voor de rest zien we daar nog wel.
Wanneer ga jij nu nog weer? |
Van 2 tot 9 aug.
Ik wil het vooral ginder wat op me laten afkomen denk ik. Cocoon @ Amnesia lijkt me wel een zekerheid te worden. Armada @ Amnesia en Pure Pacha lijken me ook wel kanshebbers. Een bezoekje aan BoraBora zal ook wel gebeuren veronderstel ik, Space lijkt me iets minder zeker, er is precies geen enkele dag dat de line-up me echt volledig aanspreekt :wtf: |
|
|
| FenixStyle |
| Volgende week roadtrip naar Sarajevo om KRC aan te moedigen in de terugwedstrijd van Champions League. Hebben spijtig genoeg de kans en tijd niet om Sarajevo te verkennen, maar de trip door Kroatie en Bosnie wordt ook wel een leuke ervaring op zich denk ik :) |
|
|
| djcresto |
| Ik las deze week nog een artikel over de ondergang van ibiza... |
|
|
| Jasperovitsj |
| And we're off to ze Germans :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djcresto
Ik las deze week nog een artikel over de ondergang van ibiza... |
Ibiza heeft het de laatste maanden al hard te verduren gekregen:
BoraBora, Amnesia en DC10 een tijdje gesloten. Die zijn ondertussen al weer open.
Bommelding op de luchthaven.
Aangespoelde olie.
Er zou ook een strengere drugscontrole zijn van de politie die de toeristen zouden weg houden.
Mja, allemaal eerst zien en dan geloven!
En de kranten zitten hier toch wel een gans stuk achter met hun berichtgeving. Toen het hier in de krant kwam dat er op Ibiza 3 clubs gesloten waren toen ging op Ibiza de laatste van de 3 clubs al weer open. Ze zaten zeker een maand achter met hun berichtgeving. |
|
|
| TOR |
Uiteindelijk is het Saint Félix geworden, van 21/8 tot 25/8. Een kort maar aangenaam verblijf. :)
| quote: | Originally posted by TOR
Nog wat aan het rondkijken voor de laatste week van augustus momenteel, bij voorkeur in de streek van Annecy (Haute-Savoie), waar de renners in het begin van de week zijn gepasseerd.. Als iemand daar goedkope maar charmante chambres d'hôtes weet te liggen, laat gerust iets weten :) |
|
|
|
| Blue Sky 99 |
| En morgenochtend is het zover, Ibiiiiiiizaaaaaaa :crazy: |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
En morgenochtend is het zover, Ibiiiiiiizaaaaaaa :crazy: |
Zaterdag ben ik er ook. Tot ginter nen keer! De leute! |
|
|
| Freezel |
| Van 12 juli t/m 22 juli in New York en Los Angeles geweest met vriendin, super! In september lang weekend in Portugal en in december/januari voor 5 weken naar Australie als het goed is :D |
|
|
| FUSyke |
| Voila, den dezen gaat hier ook vertrekken! Ibiza, here I come!!!:toocool: |
|
|
| CygnusX |
| Net terug van een weekendje Valkenburg. Het was genieten in Thermae 2000 :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Net terug van een weekendje Valkenburg. Het was genieten in Thermae 2000 :) |
welk hotel? Wij hebben daar eens gezeten in Atlanta ofzoiets |
|
|
|
|