|
Vakantieplannen? (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
zeer vlot geschreven verslag man, mooi zo. precies wel veel te zien daar, alleen heb ik wat schrik voor het toerisme en de hitte. als ge echt het hotel bijna niet uit kunt om iets te ondernemen moet het wel erg zijn. als ik er 1 vd jaren eens heen wil, weet ik u te vinden =).
oh ja, enige kritiek; die foto's in het verslag kan je mss beter voorzien van een link naar een groter formaat.
ik zou graag na mijnen 2de zit naar griekenland gaan, maar da's nog lang niet zeker. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Gladius
ik zou graag na mijnen 2de zit naar griekenland gaan, maar da's nog lang niet zeker. |
Kreta is een grote aanrader, zeker de kanten van rethymnon e.d.! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
zeer vlot geschreven verslag man, mooi zo. precies wel veel te zien daar, alleen heb ik wat schrik voor het toerisme en de hitte. als ge echt het hotel bijna niet uit kunt om iets te ondernemen moet het wel erg zijn. als ik er 1 vd jaren eens heen wil, weet ik u te vinden =).
oh ja, enige kritiek; die foto's in het verslag kan je mss beter voorzien van een link naar een groter formaat.
ik zou graag na mijnen 2de zit naar griekenland gaan, maar da's nog lang niet zeker. |
Van "het toerisme" hebben we nauwelijks tot geen last gehad. Op al die uitstappen kwamen we niet heel veel bezoekers tegen. Op uitzondering dan van Efeze en Pamukale. Cappadocië is geweldig mooi!
De hitte daar in Turkije is normaal vrij goed draaglijk. Meestal staat er aan de kust een windje. In het binnenland is het iets frisser door de hoge ligging. Efeze is dan weer de warmste plek van Turkije. Nu was het wel extreem warm door die hittegolf. Denk dat de temperaturen vlot over de 40 gingen.
De combinatie van een week rondrit en een week op hotel beviel me goed. Zo zie je toch belangrijke dingen van het land en kan je erna lekker relaxen. |
|
|
| Blue Sky 99 |
ff vlug scrollen leert me dat ik drie jaar geleden dezelfde rondreis gedaan heb in Turkije, veel moois gezien maar ik herriner me toch vooral het vele "buszitten". De week strandvakantie achteraf beviel mij persoonlijk meer eigl :) |
|
|
| DJ Zetski |
| Maandag voor een week naar Kreta met mijn lief, alwaar het weer er veel beter uitziet dan hier :) |
|
|
| TOR |
| Nog wat aan het rondkijken voor de laatste week van augustus momenteel, bij voorkeur in de streek van Annecy (Haute-Savoie), waar de renners in het begin van de week zijn gepasseerd.. Als iemand daar goedkope maar charmante chambres d'hôtes weet te liggen, laat gerust iets weten :) |
|
|
| FUSyke |
| Vandaag zaten de tickets in de bus:D Nog een goeie week en dan zijn we den 4den weg:crazy: |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Vandaag zaten de tickets in de bus:D Nog een goeie week en dan zijn we den 4den weg:crazy: |
De mijne gisteren :p
In't weekend eens een soort van "planning" op poten zetten :) |
|
|
| Vishnu |
| Vanaf morgenavond naar een groot huis in Montélimar met 9 vrienden, waar de temperaturen dezer dagen oplopen tot 35° :toocool: |
|
|
| Bertn |
| ik heb dit jaar geen vakantie:( |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
De mijne gisteren :p
In't weekend eens een soort van "planning" op poten zetten :) |
Beetje rondhangen op BoraBora, keer naar Café Mambo, een dagje naar Formentera, We Love Space (David Guetta, Carl Craig, Tiefschwarz, Claude Von Stroke, Nic Fanciulli), Carl Cox Night (CC, Derrick May, Adam Freeland, Jim Masters, Tim Deluxe), Pure Pacha(Guetta, Pete Tong, Sarah Main) en voor de rest zien we daar nog wel.
Wanneer ga jij nu nog weer? |
|
|
|
|