return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Vakantieplannen? (pg. 26)
View this Thread in Original format
Gladius
spijtig van Jennifer hare voet =<.
hopelijk mooie foto's binnekort!
CygnusX
quote:
Originally posted by Zehra
wanneer komen de fotos benny?

Het uploaden heeft even geduurd, maar hier zijn ze dan:
Deel 1
Deel 2
Thomas @ A.T.P
Amai, schoon dinges (y)
djcresto
benny, hoe viel dat mee met de blauwe vogel?
CygnusX
quote:
Originally posted by djcresto
benny, hoe viel dat mee met de blauwe vogel?

Qua prijs/kwaliteit was het echt spotgoedkoop. Er waren wel wat details die niet goed geregeld waren. Zo hadden ze bij de bijeenkomst dingen gezegd die niet bleken te kloppen. En vervoer van het schip terug naar het vliegveld was niet in orde, dat heeft iemand van onze groep tijdens de reis nog moeten navragen. Al bij al niets waar we van wakker hebben gelegen. Ik zou zeker nog eens met hen op reis gaan.

Als je op voorhand vragen stelt via email, krijg je meestal binnen het half uur uitgebreid antwoord.
Eagle`
quote:
Originally posted by CygnusX
Qua prijs/kwaliteit was het echt spotgoedkoop. Er waren wel wat details die niet goed geregeld waren. Zo hadden ze bij de bijeenkomst dingen gezegd die niet bleken te kloppen. En vervoer van het schip terug naar het vliegveld was niet in orde, dat heeft iemand van onze groep tijdens de reis nog moeten navragen. Al bij al niets waar we van wakker hebben gelegen. Ik zou zeker nog eens met hen op reis gaan.

Als je op voorhand vragen stelt via email, krijg je meestal binnen het half uur uitgebreid antwoord.

nice verslag benny, da boot(je) ziet er impressive uit ^^

hier is reisverslag van mijn LA & SF trip, moest het iemand interesseren :thepirate
CygnusX
quote:
Originally posted by Eagle`
hier is reisverslag van mijn LA & SF trip, moest het iemand interesseren :thepirate

Nice :) Was het voor school? Is een auto huren duur daar?
Zehra
leuke fotos benny. heb je ook een foto met die toekan? :)
CygnusX
quote:
Originally posted by Zehra
leuke fotos benny. heb je ook een foto met die toekan? :)

Yep :)

Het was grappig om te zien hoe ze graankorrels eten. Ze pakken die 1 voor 1 met de punt van hun bek om ze dan omhoog te gooien en in hun keel te werpen.
lievez
tookie tookie :)

sjieke dinges

Zehra
:tongue2 kwil er zo één als huisdier
Xilver
Deze week ook de vlucht en de huurwagen gaan vastleggen. Nu nog enkele hotels gaan vastleggen.

Dit zijn definitief de plaatsen die we gaan aandoen tijdens een periode van 3,5 weken:

San Francisco (3 dagen)
Yosemite National Park (2 dagen)
Las Vegas (3 dagen)
Bryce National Park
Page, Lake Powell
Monument Valley
Grand Canyon
Kingman of Needles (stuk Route 66)
Palm Springs
San Diego
Anaheim, Los Angeles
Hollywood, Los Angeles
Morro Bay
Monterey
San Francisco

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Privacy Statement