return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Vakantieplannen? (pg. 33)
View this Thread in Original format
Eagle`
quote:
Originally posted by Blue Sky 99

Maandag 6 augustus 2007: Cocoon Freakshow @ Amnesia

Eventjes langs de tweede room waar Raresh & Melchior en Villalobos geprogrammeerd

zeik vet :wtf:
djcresto
quote:
Verder moet je er rekening mee houden dat je onmogelijk elke dag kan gaan clubben (tenzij je natuurlijk aan de drugs wil zitten). De vermoeidheid in combinatie met de warmte en de alcohol kruipt immers in je kleren.

Watje ;)

Mij is het ooit in Lloret toch 12 dagen na elkaar gelukt. Daar sluit alles wel rond 5 uur natuurlijk.
FUSyke
Juist terug van Ibiza; het was:crazy:

Morgen keer een verslagske schrijven.
Pumaz
Morgen naar Meia Praia, bij Lagos in Portugal :cool:

Ik zal blij zijn om van die ing wisselvallig Belgisch weer af te zijn :whip:
FUSyke
IBIZA 4 - 11/08/2007

*Zaterdag 4/8*
Om 21u kwamen we in ons hotel aan en zijn we direct even de buurt gaan verkennen.

*Zondag 5/8*
In de voor- en namiddag al direct goed gaan bruinen. In de vooravond zijn we BoraBora gaan checken maar daar lag iedereen al paraplu. We waren van plan om naar We Love Space te gaan maar dit is niet door gegaan omdat ik te veel gebruik had gemaakt van de al inclusive formule:p

*Maandag 6/8*
In de namiddag zijn we naar Ibiza stad gegaan om de oude stad te gaan bezoeken. Het was een hele beklimming maar het was de moeite. Mooie oude huisjes en een prachtig uitzicht op de stad en de haven. s' Avonds zijn we dan naar El Divino gegaan. De club ziet er langs de buitenkant zeer mooi uit. Binnen was de club niet zo groot. Buiten had je een mooi terras waar je een mooi uitzicht had op de verlichte haven en oude stad. El Divino had op het terras ook een restaurant en later op de avond werden de tafeltjes verwijdert en kon je daar ook dansen. De dj's van dienst waren Seamus Haji en Fedde Le Grand. Deze draaiden wel leuk. De prijs voor een cola was 8€ en een cola+sterke drank 12€. Er was ook airco aanwezig en dit is wel een heel groot pluspunt wanneer het zo warm is.

*Dinsdag 7/8*
Nog wat in de zon gelegen en dan tegen de avond naar de Space gegaan voor Carl Cox zijn event. Deze partie begon al om 20u en als je voor 24u kwam dan betaalde je maar 20€. En als je nog een flyer had zelfs maar 15€. Een heel mooie prijs voor een mooie line up. En dat wisten blijkbaar veel mensen wat er stond een enorme rij buiten. Gelukkig ging het snel vooruit. Binnen was Carl Cox al bezig en die deed den Space ontploffen. Na zijn set zijn we naar Derrick May en Jim Masters gaan kijken die lekker hard bezig waren. In een nog andere zaal waren Tim Deluxe en Evil 9 bezig. Het was een zeer smakelijk avondje.

*Woensdag 8/8*
Deze dag was het weer wat minder: bewolkt en af en toe een bui. Geen weer om er in te liggen, dus zijn we maar naar San Antonio gegaan. Een rustig wandelingetje gemaakt langs de haven. Lekker gechilled in loungebar 'De Tulp'; een Hollandse bar die (hoe kan het ook anders) volledig in het oranje was aangekleed. Het was een Hollandse bar maar ze kenden er wel geen Nederlands. Na deze stop zijn we naar Caf้ del Mar gegaan. Een zeer mooie bar die bekend is voor zijn mooie zonsondergangen. Helaas was het die dag bewolkt dus hebben we er niet veel van gemerkt.

*Donderdag 9/8*
Deze dag stond er een excursie op het programma. Om 11u kwam men ons met een jeep halen om op jeepsafari te gaan. Ze zijn met ons naar San Miguel gereden. Daar zijn we de 'bergen' ingereden waar we konden kennismaken met de mooie natuur van ibiza: veel groen, kliffen, ... Om 15u hebben ze ons naar Ibiza stad gevoerd om met een catamaran mee te varen. Deze bracht ons naar Formentera. Daar hadden we even de tijd om Formentera te bezoeken, te zwemmen en om met een jetski te varen. Tegen de avond keerden we terug naar de haven. De zonsondergang, het op-en-neer gaan op de golven, de loungemuziek, ... zorgden er voor dat dit een onvergeetelijk moment was.

*Vrijdag 10/8*
De zon was deze dag terug van de partij dus werd het weer een dagje zonnekloppen. 's Avonds zijn we nog naar Pure Pach gegaan waar Pete Tong en David Guetta op het programma stonden. We waren er tegen iets na 24u en het was 50€ inkom in vvk. Tegen 1u zat de club al stampvol. Carl Kennedy deed de warm up tot 2u. Daarna was er een live performance van de track 'Ride The Storm'. Toen deze track gedaan was brak er een massahysterie uit want het was toen tijd voor David Guetta. Blijkbaar is hij ook op Ibiza immens populair want zo'n uitzinnig publiek heb ik allang niet meer gezien. Na een tijdje was het echt niet meer te doen vanwege het volk en in de Pacha is er blijkbaar geen airco. We zijn toen maar vertrokken. Buiten stonden er zeker nog 500 mensen aan te schuiven. Mij een vraag of die ooit nog zijn binnen geraakt. Ook nog even zeggen dat de club zeer mooi was versierd ivm het thema van de avond.

*Zaterdag 11/9*
In de voormiddag was het nog Matin้e in de Space. Ik had er graag naartoe geweest maar mijn lichaam wilde niet meer mee. Om 20u hebben we dan de vlieger genomen naar ons Belgenlandje.

Ik verbleef in Fiesta Club Playa d'en Bossa (hetzelfde als bij Blue Sky). Zeer mooie huisjes, zwembad, ... Het eten, netheid, ... was er zeer goed. 's Avonds was er telkens een show (soort musical over Queen, Abba, Romeo & Julia). Eigenlijk heb ik geen enkel minpunt over dit Hotel/Club. Aan de overkant van de club ligt de Space maar daar heb je geen enkele (geluidsover)last van.

Voor de rest weinig last gehad van proppers. Er lopen wel veel mensen rond die brillen en cd's verkopen. Met de bus naar de dancings gaan is goedkoop (1,25€ per rit) maar de bussen zitten altijd vol en je moet geduld hebben om op de bus te wachten. De taxi is een mooi alternatief: er rijden er genoeg rond, dus je moet niet te lang wachten en om van Playa d'en Bossa naar Amnesia of Pacha te gaan was het maar 13€. Op het eiland kom je wel veel drugs tegen; bijna iedereen gebruikt. En geweld heb ik maar 1 keer gezien.

Het was een vermoeiende reis, maar eentje om nooit te vergeten! Veel mooie en rare momenten meegemaakt. Eens je er bent geweest, ben je er verliefd op!

Het was ook leuk om Blue Sky te ontmoeten. Veel leuke babbels mee gehad.

Een plaat die op Ibiza heel populair is: Samim - Heater
TOR
quote:
Originally posted by FUSyke
Een plaat die op Ibiza heel populair is

Serieus? :eek:
Blue Sky 99
Leuk om te lezen FUSyke dat die resterende dagen nog goed meegevallen zijn. Ik vreesde donderdag al even dat jullie excursie letterlijk in het water zou vallen.
FUSyke
quote:
Leuk om te lezen FUSyke dat die resterende dagen nog goed meegevallen zijn. Ik vreesde donderdag al even dat jullie excursie letterlijk in het water zou vallen.

Tijdens de jeepsafari was het heel goed weer. Juist tijdens het varen was het wat bewolkt.
jeronimo_jd
quote:
Originally posted by FUSyke
IBIZA 4 - 11/08/2007

De prijs voor een cola was 8€ en een cola+sterke drank 12€.
...
We waren er tegen iets na 24u en het was 50€ inkom in vvk.

:wtf:...stevig doorzakken op ibiza lijkt me een dure bedoening
FUSyke
quote:
Originally posted by TOR
Serieus? :eek:

Yep, een lekkertje niet:p :crazy:

vanoete
8euro voor een cola, like wtf...
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by vanoete
8euro voor een cola, like wtf...

En wat dan gezegd van 10 euro voor ne water :mad:

Nee, drinken in de clubs is echt pokkeduur en kan je dus beter laten ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Privacy Statement