return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Vakantieplannen? (pg. 32)
View this Thread in Original format
CygnusX
quote:
Originally posted by djcresto
welk hotel? Wij hebben daar eens gezeten in Atlanta ofzoiets

We zaten in hotel Voncken, aan de voet van de Cauberg.
Dj LPG
Vandaag een reisje gaan boeken naar Zakyntos van 31aug tot 7 september
FredNova
quote:
Originally posted by Dj LPG
Vandaag een reisje gaan boeken naar Zakyntos van 31aug tot 7 september

cool, leuk toeval want een vriendin van mij (Gaelle) kan dan uw 'reisbegeleidster' zijn :-)
Dj LPG
quote:
Originally posted by FredNova
cool, leuk toeval want een vriendin van mij (Gaelle) kan dan uw 'reisbegeleidster' zijn :-)

kzal eens rondvragen;) Werkt ze voor neckermann?
FredNova
quote:
Originally posted by Dj LPG
kzal eens rondvragen;) Werkt ze voor neckermann?

yep
djcresto
Heb net een 80-tal foto's van onze Turkije reis online geplaatst:
http://onderlegger.cinebelblogs.be/...s_turkije_2007/

Het reisverslag kan je nalezen op:
http://onderlegger.cinebelblogs.be/reizen/

Binnenkort een weekendje plannen in de Ardennen. Hebben een aantal weken geleden een reischeque twv 200 euro gewonnen om te spenderen aan een hotel in Wallonïe. Iemand idee'tjes waar de mooiste plekjes zijn bij onze Waalse vrienden?
Eagle`
voor ik begin te werken toch in oktober nog is op vakantie gaan met geld van vakantiejob. Heb eigenlijk enorm zin om weer na de states te trekken :nervous:
FCB_Fanatic
ik nog een gratis weekendje center parcs (nogmaals :p). Ben niet zo ne vakantieganger die het ver weg zoekt :)
C.E.U.N.E.N
quote:

Binnenkort een weekendje plannen in de Ardennen. Hebben een aantal weken geleden een reischeque twv 200 euro gewonnen om te spenderen aan een hotel in Wallonïe. Iemand idee'tjes waar de mooiste plekjes zijn bij onze Waalse vrienden?

Jasperovitsj
De Gert kan beter shotten!

Eagle`
quote:

da hotel zag er precies dik in orde uit gerty :toocool:
Blue Sky 99
Ook hier maar ff een reportje neerplaten :p

. . . REPORT: IBIZA 02/08/2007 – 09/08/2007 . . .

Van 2 augustus tot 9 augustus bracht ik mijn vakantie door in Playa d’en Bossa, Ibiza, een verslag mag dan ook niet ontbreken.

Donderdag 2 augustus 2007:

Aankomst

http://img378.**************/img378/...lding119xi1.jpg

Na een rustige vlucht kwamen we ’s avonds aan in ons hotel, Fiesta Club Playa d’en Bossa, een hotel gericht op jongeren en clubgangers en dat hebben we ook mogen ondervinden. Van een optimale nachtrust is er immers geen sprake. Over het hotel kan ik vrij kort zijn: degelijk. Op alle vlakken: zowel de kamer, het eten als de faciliteiten zijn degelijk. Niet meer maar ook niet minder. Het buffet is wel vrij uitgebreid maar net zoals in andere hotels van deze soort is er weinig variatie. Het aanbod van dranken dat behoorde tot het all-inclusive plan is eveneens vrij uitgebreid maar er wordt karig omgesprongen met de hoeveelheden alcohol. Het personeel is overigens overwegend bijna enkel Spaanssprekend maar ze stonden wel steeds klaar om te helpen.

http://img255.**************/img255/...lding118al2.jpg

Chris Liebing presents SPINCLUB episode 5: No Sleep Just Bleep @ Space

De party-microbe had ons onmiddellijk te pakken en we besloten dan ook maar meteen een stapje in de wereld te zetten. Aangezien we de omgeving nog niet echt verkend hadden besloten we gewoon de straat over te steken en een bezoekje te brengen aan de befaamde discotheek Space waar Liebing zijn wekelijkse resident-night hield. Tegen twaalven, de opening van de club, stonden we al klaar om binnen te gaan. Er waren dan ook geen wachtenden voor ons. Het grootste nadeel hieraan was echter de strenge controle waardoor we onmiddellijk onze camera mochten inleveren.

Na de boel verkend te hebben bleek de Main Room toch wel kleiner te zijn dan gedacht. Het Terrace was een stuk groter en aangenamer, met mooie zwarte zeteltjes en metalen tafeltjes, knappe verlichte bars en een ruime dj-booth met daarboven een bijpassend scherm. Verder viel het op hoe de ruimte afgestemd was op deze specifieke avond met logo’s, schermen en meer van dat fraais.

James Kameran had de eer de avond te mogen openen. En hij deed dat met verve, lekkere minimal afgewisseld met diepe breaks zorgden immers voor de perfecte opwarming. En dan te zeggen dat ik nog nooit gehoord had van deze dj, ik was dan ook erg aangenaam verrast. Omstreeks 2u nam Radio Slave de decks over. Hij joeg het tempo meteen de hoogte in. De meeste tracks waren dan ook erg krachtig en hadden een zware bass. De tweede helft van zijn set viel me ietwat tegen, veel “bleepjes” met een constante zware bass. Iets meer verscheidenheid had wel gemogen. Een opflakkering kwam er wel met zijn eigen remix van Trentemöller’s Moan, de boel ging dan ook helemaal los.

Iets na vier was het Liebing’s beurt maar toen stak de vermoeidheid helemaal de kop op. Tijd om terug naar het hotel te keren dus. Een eerste avondje Space had onze vakantie immers al meteen perfect ingezet. Hit van de avond was ongetwijfeld Pryda – Rymd. Deze plaat werd immers door beide djs diep in hun set gedraaid en beide keren ging de dansvloer los.

Vrijdag 3 augustus 2007: BoraBora

De gevolgen van een avondje Space lieten zich al meteen voelen. En eigenlijk begon ik toen al te voelen dat we minder zouden kunnen/willen doen dan dat we eigenlijk gepland hadden. Om het dan maar niet al te laat te maken en onze krachten te sparen voor het vervolg van de vakantie besloten we een bezoek te brengen aan BoraBora, de bar waar de opstijgende/landende vliegtuigen naar verluid zo goed te zien zouden zijn. (Achteraf bekeken klopte dat eigenlijk niet want ze waren beter te zien vanuit Space en ons hotel)

De inkom was gratis en de sfeer zat er al meteen goed in toen we binnenkwamen. De muziek was wel een stuk minder, housey beats met toch wel een cheesy ondertoon. Bovendien viel het grote aantal gedrogeerden ons onmiddellijk op. Velen dansten bovendien zo uitbundig dat je je tussen die ganse boel al snel abnormaal ging voelen. We besloten dan ook niet te lang te blijven. We keerden nog wel een keertje terug overdag maar dan is deze zaak eigenlijk maar een gewone bar. En aangezien we over all-inclusive beschikten in het hotel verkozen we de drank van ons hotel …

Zaterdag 4 augustus 2007: Gorgeous presenta BULL’S BLOOD: SEVILLAN WEDDING

http://img160.**************/img160/...lding040lp8.jpg

We besloten opnieuw een keertje af te zakken naar Space aangezien de inkomprijs erg aantrekkelijk was. De line-up was voor mij zo goed als onbekend dus ik liet het allemaal maar wat op me afkomen. De Main-Room was overigens gesloten, naast Terrace was er wel een room geopend die de vorige keer niet geopend was. El Salon was vrij klein maar wel erg mooi ingericht. Witte bankjes, knappe lichtinstallatie, dito bar en een kleine dj-booth maakten het geheel erg gezellig. Het was dan ook erg spijtig dat elke keer ik erg ging kijken zowat niemand binnen was. Op een bepaald moment waren zelfs de bar mensen verdwenen en stond de dj dus elke keer voor een lege zaal te draaien, en dat terwijl de muziek erg goed te pruimen was.

De avond werd dan ook doorgebracht in Terrace waar we een rustige, funkey, housey en sexy start te horen kregen. Het tempo ging langzaam de hoogte in, er paar passeerde zelfs wat Deadmau5-stuff en ook enkel semi-classics. Hoe later, hoe harder en hoe meer diepe breaks er tussen werden gegooid. Een erg leuk avondje met als hoogtepunt opnieuw een track van Pryda, ditmaal Remember. De decoratie was overigens opnieuw een pluspunt. De club was immers volledig heringerecht tov het vorige bezoek en bracht je perfect in de stemming die men wilde bereiken.

Maandag 6 augustus 2007: Cocoon Freakshow @ Amnesia

http://img239.**************/img239/...lding068ul9.jpg

Hier volgde de nacht waar ik zo lang naar uitgekeken had. Het avondje Cocoon met als absolute headliner Sven Väth. Door heel wat vertragingen van de discobus (die we hierna steeds inwisselden voor een relatief goedkope taxi) kwamen we later dan verwacht aan. Gelukkig hadden we tickets in voorverkoop en moesten we de lange wachtrij niet meer trotseren. Binnengekomen merkten we dat het al goed vol zat. Eventjes langs de tweede room waar Raresh & Melchior en Villalobos geprogrammeerd stonden maar aangezien Väth al bezig was in de Main was de keuze snel gemaakt. Wat ook meteen opviel was de hoge hoeveelheid drugs die ook in deze club aanwezig waren. Ik werd immers meteen aangeklampt met de vraag of ik soms XTC nodig had Verder zag ik heel wat mensen drugs nemen, verkopen enzo meer … Grappig was wel toen een kerel plots al z’n drugs liet vallen. Uiteindelijk was dit wel een enorm verschil met Space waar je wel af en toe een gedrogeerd iemand zag maar waar je zelf geen drugs tegenkwam. Dit was waarschijnlijk te wijten aan de lakse security ofzo, we waren er immers zelf ook in geslaagd onze camera binnen te smokkelen.

Het feestje was al meteen ingezet want de dansvloer stond al in lichterlaaie en dat zou de ganse nacht niet meer veranderen. Väth draaide aanvankelijk nog vrij zachtjes maar voerde al snel het tempo op. In tegenstelling tot wat ik al vaker over Väth gehoord had draaide hij wel degelijk erg strak. Bovendien speelde hij vaak in op het publiek. De decoratie was minder indrukwekkend dan in Space maar de club mocht er zeker zijn. Het geluid was dan weer wel een troef, erg zuiver, hard en toch geen last als je buitenkomt. De prijzen daarentegen gingen er weer wel zwaar over. 10 euro voor een flesje water van 33 cl … Verder was het eigenlijk onverantwoord dat zo’n grote massa in de club werd toegelaten. Tegen een uur of vier was er immers geen doorkomen aan, van dansen was dan geen sprake meer, het maximum was de handjes wat in de lucht gooien … niet veel later hebben we dan ook besloten terug naar het hotel te keren. De plaat van de avond kwam trouwens van Border Community, Avus – Furry Hat.

Dinsdag 7 augustus 2007: Armin Van Buuren (7 hour set) @ Amnesia

http://img240.**************/img240/...lding129za3.jpg

Voor de tweede avond op rij besloten we naar Amnesia af te zakken, ditmaal in de hoop dat er minder volk aanwezig zou zijn. Headliner was Armin Van Buuren. Trance mag dan wel niet meer m’n ding zijn, ik had er toch zin in. Ditmaal meteen voor een taxi gekozen en we kwamen dan ook een stuk vroeger aan bij de club. Geen wachtrijen en weinig volk aanwezig. Meer ruimte op de dansvloer voor ons dus. Armin startte zacht, wat Armada-progressive afgewisseld met neo-trance hitjes en semi-classics. Na twee uur en half veranderde de muziek wel steeds meer in een soort van monotoon gedreun met weinig afwisseling. Af en toe kwam er toch nog eens een opflakkering zoals met Wamdue Project – King Of My Castle (Sander Van Doorn Remix). Van Buuren was trouwens duidelijk in zijn sas met zijn handgebaartjes en dergelijke. Al bij al toch weer een geslaagd nachtje, we hadden immers ook al heel wat meer dansruimte gehad in vergelijking met de vorige nacht. En toch waren we nog enigszins verbaasd toen we bij het verlaten van de club merkten hoeveel volk er achteraan stond. Hitje van de avond was ongetwijfeld Karen Overton – Your Loving Arms (Club Mix).

Woensdag 8 augustus 2007

Op het programma stond nog een afterparty @ Space overdag maar toen het omstreeks de middag plots begon te gieten konden we die plannen opbergen. Op die manier zouden we immers niet kunnen feesten in open lucht. En heel wat vroeger dan anders merkten we zelfs dat de muziek werd toegedraaid @ Space. Toch nog ietwat een lichte domper op het einde van de vakantie.

Donderdag 9 augustus 2007: Terugvlucht

http://img339.**************/img339/...lding176rx8.jpg

Conclusie

Ibiza is een geweldige vakantiebestemming maar je moet wel enkele dingen in het achterhoofd houden wanneer je een reisje overweegt. Er is vooral het financiële aspect, naast je hotel en je vlucht heb je immers een degelijk budget nodig om ginder rond te komen. De toegangsprijzen voor een discotheek zijn immers zowiezo al vrij duur. Voor een “bekend” feestje ga je al gauw naar de 40 – 50 euro in voorverkoop. Af en toe vind je daarentegen ook wel goedkopere feestjes (zoals Gorgeous bij ons) maar hou er dan wel rekening mee dat je geen grote namen op de affiche zal vinden. Verder moet je ook opletten waar je je tickets koopt. Aan de ingang is af te raden, daar zijn ze immers nog een pak duurder en moet je bovendien ook nog vaak erg lang wachten. In je hotel of bij je touroperater is het veiligst. Koop er zeker geen op het strand of bij een propper!!! Verder moet je er rekening mee houden dat je onmogelijk elke dag kan gaan clubben (tenzij je natuurlijk aan de drugs wil zitten). De vermoeidheid in combinatie met de warmte en de alcohol kruipt immers in je kleren.

Voor mij persoonlijk was het een zeer geslaagde vakantie, al had ik graag nog een keertje Pacha en Café del Mar bezocht. Een uitstapje naar Formentera moet overigens ook wel leuk zijn (55 euro wel) maar ook dat is er niet van gekomen. Een bezoekje aan Ibiza Town hebben we wel gedaan en dat is ons ook wel goed bevallen. Om het overige te doen moeten we volgend jaar maar misschien gewoon eens teruggaan …

Ohja, 't was ook erg fijn FUSyke te leren kennen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Privacy Statement