return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Tour de France 2006 (pg. 10)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Lachen trouwens dat Di Luca gisteren in de finale gewoon uit het peloton is gereden. Hij heeft de Giro precies toch ni zo goed verteerd.
Kvind het ergens jammer dat hij zich persé op het rondewerk wil richten waardoor hij in de klassiekers minder presteert, want hij heeft/had het potentieel om één van de beste klassieke renners te worden.

En Di Luca geeft op blijkbaar.

quote:
Danilo di Luca is niet aan de start verschenen van de tweede etappe van de Ronde van Frankrijk. De kopman van Liquigas heeft last van een ontsteking aan zijn urinewegen.

Di Luca had donderdag koorts gekregen en besliste eerst niet deel te nemen aan de Tour, maar daar kwam hij al snel op terug. Zondag werd hij in de finale van de eerste etappe gelost. Hij finishte uiteindelijk met meer dan twee minuten achterstand op winnaar Jimmy Casper.

Ook de Ronde van Italië was geen succes voor Di Luca. De Italiaan wilde dat goedmaken in de Tour, maar dat draaide dus anders uit. Vorig jaar won Di Luca onder meer de Amstel Gold Race en de Waalse Pijl en was hij de eerste eindwinnaar van de ProTour.

www.sport.be
Phortastic
Klote dat Kessler niet won die stond in men megabike ploeg :D

was ideaal geweest hehe, morgen zal het voor Tom ook wel nix worden, lijkt me te zware rit en dus moeilijk te controleren...
Jasperovitsj
Ik verwacht morgen wel wat van mannen als Gilbert, Boogerd en Valverde. Dus hopelijk laat het peloton geen ontsnappingen té ver uitlopen...

En Gomez Marchante mee gevallen en al 3min30 kwijt, jammer :(
CygnusX
Wie is Arne_15? Hij heeft al 3x de hoogste dagscore gehaald van onze BeTA-ploeg.
Phortastic
quote:
Originally posted by Phortastic
Wanneer worden die punten bij Megabike nu eens opgeteld van de rit van gister :whip:

Wat een klote site is die Megabike zeg, die lopen kweet ni hoe ver achter... Of mis ik iets? :o
MikeVee
quote:
Originally posted by CygnusX
Wie is Arne_15? Hij heeft al 3x de hoogste dagscore gehaald van onze BeTA-ploeg.

Dat is ne maat van Anthony , die zit niet op het forum.
Devilex
quote:
Originally posted by Phortastic
Wat een klote site is die Megabike zeg, die lopen kweet ni hoe ver achter... Of mis ik iets? :o

Inderdaad, ik heb vandaag nog een 2e ploeg ingeschreven vol sprinters, altijd handig voor een dagprijs.
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik verwacht morgen wel wat van mannen als Gilbert

Gilbert wist alleszins al van waar de wind ging komen.
Antony
quote:
Originally posted by MikeVee
Dat is ne maat van Anthony , die zit niet op het forum.

inderdaad :) het leuke is da hij vanuit werchter belde of ik zijn ploeg kon aanpassen... (onder andere basso en ulrich deruit halen) dus eigelijk zijn die dagwinsten ook een beetje voor mij :D

ma had toen wel weinig tijd, moest meneigen ploeg ook nog aanpassen. ik was er die 5 minuten van overtuigt da Pellizotti wel zou meedoen, mjah... 750 punte voor niks :(
diddi
Hopelijk breekt den Boonen vandaag wa potten!! :tongue2

Devilex
Boogerd en de Rabobankers zullen wel wa willen bewijzen op eigen grond.
djcresto
ik gok op freire!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement