|
Tour de France 2006 (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
oh, boonen weer niet de sprint gewonnen 
Andere kant dan de ploegmaats genomen, en te vroeg stilgevallen
:stongue: :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
enkel die rechts staat? :conf: |
ja want van die zen facaat krijg ik spontaan kotsneigingen. Zolang Jo Vally zen smoel dichthoudt is het nog te doen...
Trouwens: wat een enorm boeiende Tour zeg :o |
|
|
| RadiantB |
| quote: | Phonak gaf zaterdag de gele trui zo-
maar weg. Dat zorgde dan weer voor ge-
mor, vooral omdat de vluchters meer dan
een halfuur bonus kregen. Het peloton
haalde zelfs de tijdslimiet niet, maar
de wedstrijdjury viste het hele pak op.
"In het verleden heeft Discovery dat
nooit gedaan", zegt Dirk Demol. "Een
gele trui blijft een gele trui. Zoiets
had ik absoluut niet verwacht. |
:haha: belachelijk, ze maken er echt een klucht van
Discovery nam tenminste zijn verantwoordelijkheid, ook al hoopten ze die zo lang mogelijk uit te stellen. (vorig jaar dankzij Zabriskie)
Btw, als het zo doorgaat, zal Boonen de renner worden, die het langst de gele trui heeft gedragen. |
|
|
| Devilex |
| Jah en vandaag ook weer zo een rit zonder inhoud, ik verwacht eigenlijk niks van die alpenetappes. |
|
|
| MikeVee |
| Voor wat begonnen die quiksteps opeens te rijden in het peleton vandaag :conf: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Voor wat begonnen die quiksteps opeens te rijden in het peleton vandaag :conf: |
Om een etappe te winnen tiens...
Vandaag foto'ke van de Rik in de gazet, ziet er niet goed uit zenne... :( Was nochtans een ritje naar zijn hand.
Tis idd een héél bizarre TDF... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by diddi
Om een etappe te winnen tiens...
|
lol, idd. Mja ni teveel letten op Mikevee die heeft precies ne haat tegen Boonen en de Quick step ploeg ;)
Ne echte belg he zoals ze zeggen. Nog liever hebben dat ne buitenlander wint dan ne Belg :o |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Phortastic
lol, idd. Mja ni teveel letten op Mikevee die heeft precies ne haat tegen Boonen en de Quick step ploeg ;)
|
Ja, dat is zo :cool: Al is haat wat veel gezegd, ik vind de davittamon-lottoploeg sympathieker. En ik dioe niet mee aan het blindelings gatlikken van Boonen.
| quote: |
Ne echte belg he zoals ze zeggen. Nog liever hebben dat ne buitenlander wint dan ne Belg :o |
Op zijn identiteitskaart na, is dat praktisch een belg. Er zijn andere sporters en algemeen gezien mensen die wel Belgen zijn maar waar hun identiteitskaart het enige is wat hun daaraan doet denken. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
En ik dioe niet mee aan het blindelings gatlikken van Boonen.
|
| quote: | Originally posted by MikeVee
oh, boonen weer niet de sprint gewonnen 
Andere kant dan de ploegmaats genomen, en te vroeg stilgevallen
:stongue: :D |
dat is idd niet blindelings gatlikken, das een feit :o |
|
|
| Den Backer |
| Alle 2 ja!! :D :whip: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by diddi
Boonen = OUT :( |
Ach ja, met 4 dagen geel zal zijn tour wel geslaagd zijn... :rolleyes: |
|
|
|
|