|
Tour de France 2006 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| kevve |
| quote: | | [i][b]Als ge zo een code woorden gebruikt over wat zou dat dan gaan? :clown: |
een paar wespen en een gesneden brood voor onderweg ;)
:disbelief |
|
|
| MikeVee |
| Het BeTA-team is opgeschoven naar plaats 60, na een sclechte start :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Da heeft het parket wel zwart op wit staan, dat sms verkeer tussen Museeuw en den anderen... Dusjah... Als ge zo een code woorden gebruikt over wat zou dat dan gaan? :clown: |
Dat wat Davilex zei ging over Boonen... Vandaar de komma achter die quote van Davilex die je aanhaalde :o |
|
|
| diddi |
Boonen zit imo idd niet meer in zijn piek... Zoals eerder al gezegd, hij is begonnen dees jaar in Qatar dacht ik, practisch alle klassiekers gereden... vergelijkt dat maar ne keer met Van Petegem, die hoorde nu ni meer zenne...
Jammer ook van Museeuw om zijn hele carrière op het spel te zetten om nog eens te kunnen schitteren. Als je serieus met je job bezig bent, dan moet je ook realistisch zijn tov je lichaam. Spijtig voor Museeuw, maar voor mij mag hij naast alle andere dopingnemers staan als Virenque, Simoni, Frigo,... rotte appels dus die de sport kapot maken! |
|
|
| Antony |
Almaal kenners hier precies :rolleyes:
Vergeten da hij als enige sprinter paar dagen geleden nen berg in de eerste groep overleefde waardoor hij groen en geel wist te strikken. En dan zijn leeglopende band. Als hij zich recht kan zetten was die etappe een feit. Hij heeft veel gewerkt aan het klimmen om frisser uit de alpen te komen. Dus ík verwacht ritzeges in de laatste week.
Tegenwoordig is er meer nieuws en discussie als hij niet wint. We moeten hem gewoon blijven steunen en dan komt da allemaal goe. En over "zen treintje", ik weet zelf ni hoe zone massaspurt der vanvoor aan toe gaat, heb het nog ni mogen meemaken. Maar als er al termen zijn als "een treintje" is da volges mij toch een welgekomen hulp om te kunnen winnen. Nen Trenti heeft hij dit jaar precies gewoon ni. |
|
|
| astateofitaly |
| yesterday arrived in Caen! The city of my Girlfriend :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by astateofitaly
yesterday arrived in Caen! The city of my Girlfriend :) |
Kben blij voor u |
|
|
| astateofitaly |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kben blij voor u |
statti buono parla inglese zio..
speak english |
|
|
| Devilex |
| Ja Boonen, hij twijfelt gewoon veel te lang en blijft veel te lang int wiel zitten. |
|
|
| MikeVee |
McEwen weeral :tongue2 :crazy: :tongue3 :eyes:
Hopelijk blijft Steegmans bij de lottoploeg, want van McEwen kan die meer leren dan ij quick-step :) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ja Boonen, hij twijfelt gewoon veel te lang en blijft veel te lang int wiel zitten. |
Ja, ge ziet dat Mcewen al goed op gang is als hij nog echt moet versnellen. Maar ik denk ni dat hij echt de bedoeling had om zo lang te blijven zitten, hij moest ook nog ff afhouden precies door iemand naast hem.
Iig, Mcewen, en vooral Steegmans waren weer top. Opnieuw de perfecte spurt. Zonder Steegmans zou Mcewen denk ik niet zo makkelijk winnen. Hij zou mss en waarschijnlijk ook wel winnen, maar niet met zo'n voorsprong. Tzou veel meer spannen denk ik. |
|
|
|
|