return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Tour de France 2006 (pg. 11)
View this Thread in Original format
diddi
Jens Voigt is er vandoor en rijdt virtueel in het geel, dus Credit Agricole zullen hem wel nog gecontroleerd gaan halen voor de streep. :p
diddi
quote:

Van 1 tot 23 juli kunnen wielerfans alle etappes van de Tour de France virtueel volgen door het gebruik van satelliet-beelden van Google Earth. Deze beelden maken het mogelijk over alle delen van de etappes te vliegen, inclusief de beroemde bergetappes

De gebruikers van Google Earth krijgen niet alleen het terrein te zien, maar ook informatie over de etappe van die dag en de verschillende onderdelen daarvan (vertrekplaats, aankomstplaats, gemiddelde tijd/snelheid van de rijders, e.d.). Zo kunnen wilerliefhebbers uit de hele wereld met Google Earth de Tour intensief meebeleven door deze nieuwe dimensie en bovendien Frankrijk ontdekken. De Tour de France op Google Earth is beschikbaar in het Frans, Duits, Spaans en Engels.

kewl :)
diddi
Valverde OUT :(
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by diddi
Valverde OUT :(

Sleutelbeenbreuk :sadgreen:

Weer een kandidaat voor de eindzege minder :nervous:
CygnusX
Tommeke in't geel :D
Real
Én groen. :crazy:

Dat had ik niet zien aankomen, want eigenlijk valt hij al 3 dagen na elkaar tegen in de sprint. Des te beter!
djcresto
quote:
Originally posted by Real
Én groen. :crazy:

Dat had ik niet zien aankomen, want eigenlijk valt hij al 3 dagen na elkaar tegen in de sprint. Des te beter!

gisteren kreeg hij ne stamp, vandaag was zen tube aant leeglopen...

Als wereldkampioen geel en groen, nie slecht zou ik zeggen.
Devilex
Jammer van Valverde, maar ik gun Kessler de ritzege wel.
Denk dat vele mensen hun pronoploegskes in 't honderd aand lopen zen.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Devilex

.

:whip:

Allé, zo'n ramp ist ni, aangezien véél mensen hem in de ploeg hebben door het wegvallen van Basso, Mancebo en Ullrich...
Phortastic
quote:
Originally posted by Devilex

lol not really, heb kessler in al men ploegen :toothless

Tomorrow Traxx
quote:
Originally posted by djcresto
gisteren kreeg hij ne stamp, vandaag was zen tube aant leeglopen...

Als wereldkampioen geel en groen, nie slecht zou ik zeggen.

Ik hoop alleen da Boonen zich nie heeft leeggereden, want twordt volgens mij nog een zware week om groen en geel te verdedigen! 1 seconde en 1 punt voorsprong is wel zeer krap! :nervous:

Swat, tziet er in ieder geval stukken beter uit dan eergisteren!
Devilex
Kheb Kessler ook wel in mijn ploegen maar 't is lastig om continu punten te rapen als toppers wegvallen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement