return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Tour de France 2006 (pg. 28)
View this Thread in Original format
Shadowkid
quote:
Originally posted by Phortastic
en dan nog... Amper een 30tal seconden dichter in de hele klim... En dat na een monsterontsnapping van 130km :eyes:

Nuja Landis is gewoon de beste klimmer, op dat miserabel dagje van gister na was ie ieder keer bij de beste, dus op zich niet zo verwonderlijk. In dit geval wel omdat hem bekans 130km alleen reed :crazy: :crazy:

Kvind dit zelfs straffer als wat Armstrong liet zien, alhoewel hij wel nooit zo een inzinking als Landis zou krijgen...

eerder 1min30 he, ze begonnen aan de klim met iets minder dan 7 min dacht ik. Boven kwam Sastre tot op 5min10 ofzo van Landis, tis in de afdaling dat Sastre nog redelijk wat verloren heeft, denk ik. Op de klim zelf heeft Sastre er toch meer dan 30 sec afgedaan, maar dan nog blijft het indrukwekkend hoe Landis stand hield.
Phortastic
quote:
Originally posted by Shadowkid
eerder 1min30 he, ze begonnen aan de klim met iets minder dan 7 min dacht ik.

ah, ik dacht 6 minuten aan de voet van de klim, mja maakt ni uit. Blijft idd indrukwekkend :eyes:
Nabistai
quote:
Originally posted by mellow_head
Ksnap geen bal van koers :p ik ken maar ene 'col' en das de COLruyt :eyespop:

Hilarisch, nog van dat!
dj Zevan
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Den tijd van marathonvluchten en niet aflatende aanvallen op de gele trui is precies voorbij sinds een jaar of 10. Ofwel kan niemad, ofwel durft niemand omdat er precies een hoop ongeschreven wetten zijn bijgekomen. [b]Waar is den tijd dat een renner nog durfde aanvallen op de eerste col van de dag, dan gewoon doorging tot het einde van de rit en de rest op achtervolgen aanwees? [/b ]De favorieten houden zich tegenwoordig echt allemaal gedeisd en moeten het echt hebben van 1 of hoogstens 2 versnellingen die ze opgespaard hebben voor de laatste col. En dat is niet bevorderlijk voor het spektakel :(

Dan worden we dit jaar eindelijk eens op onze wenken bediend.
Ik heb toch heel wat ongelooflijke ontsnappingen gezien deze tour, en vooral in de bergritten

Shleck
Rasmussen
Landis

ze kunnen er toch wat van
Ondanks de saaie eerste anderhalve week, wast dit jaar toch echt genieten, en het is nog niet gedaan, die Pereiro toch maar niet onderschatten in de tijdrit
Jasperovitsj
True that, de Alpen hebben alles goedgemaakt :)

En echt zalig van Landis dat hij alle ongeschreven wetten aan zijn laars lapte, ge zag gewoon dat de rest van de favorieten effe niet goed wist wat ze nu juist moesten doen :crazy:
Phortastic
Ook ongeschreven wetten zijn er om gebroken te worden :D
TOR
quote:
Originally posted by Phortastic
kan me niet herinneren dat ik ooit zo een prestatie in het wielrennen gezien heb

Heeft Leipheimer geen rit gewonnen met een gebroken sleutelbeen enkele jaren terug? Marathon-ontsnapping, en der zaten ook wel een aantal bergen in toen, als ik me goed herinner.
Devilex
Was da ni Tyler Hamilton?
TOR
Ah ja, klopt. My bad.
Jasperovitsj
Die nadien toch een keer of 3 positief getest heeft op doping :)

En als Landis hetzelfde niveau als dit jaar kan halen met zijn nieuwe heup, dan zie ik hem bij gebrek aan Basso en Ullrich volgend jaar weer de Tour winnen :)

The_G0dfather
doet me ferm denken aan de giro van vorig jaar, ook steeds nieuwe leider
The_G0dfather
Toch wel de Tour der zwakken dit jaar, pereiro die alleen geel heeft omdat hij eens een halfuur cadeau gekregen heeft en de mogelijke tourwinnaar (landis) die op 10 minuten gereden wordt in een bergetappe.

Bovendien ook een enorm saaie Tour tot voor 2 dagen.

Maar wel superspannend geworden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement