|
Tour de France 2006 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Tomorrow Traxx
Jup, de ploeg had nooit het geel mogen verdedigen! |
Zeker niet, want met die gele trui rondrijden das echt wel niks in iemand zijn wielercarriere, wie wil dat nu doen? :rolleyes: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by djcresto
Zeker niet, want met die gele trui rondrijden das echt wel niks in iemand zijn wielercarriere, wie wil dat nu doen? :rolleyes: |
inderdaad, sponsor is die trui ook liever kwijt dan rijk :rolleyes: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Gontsjar pakt zijn eerste geel op zijn 36e!!! :D
Wel jammer van Landis... Mja...
En der zit blijkbaar een haar in de boter ook bij Quick Step.
"Lefevere: "Er zijn grenzen overschreden"
Tom Boonen mocht vrijdag niet praten met de media. Quick-Step klaagt over een gebrek aan respect. Boonen relativeert." |
Landis zal wel in de bergen nog wat laten zien!
Ik heb al vernomen dat Lefevere en Boonen niet echt goede maten zijn. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by diddi
Ik heb al vernomen dat Lefevere en Boonen niet echt goede maten zijn. |
Boonen weg bij Quick Step :eek: :eek: :eek: |
|
|
| FCB_Fanatic |
Ik heb al vernomen dat Lefevere en Boonen niet echt goede maten zijn ----> Boonen weg bij Quick Step
niet alles wat wordt vernomen of gezegd is waar ;) :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik dacht al :p
Boonen zal nog wel een paar jaarkes bij Quickstep blijven hoor. Hij is daar absolute kopman, de halve ploeg wordt rond hem gebouwd, hij heeft daar een toploon en alle faciliteiten die hij maar kan wensen. Dat gaat hij op een ander niet vinden hoor :) |
|
|
| Den Backer |
^ Yep, true... :)
Ze gaan al zwaar financieel over tafel moeten komen om Boonen van ploeg te laten veranderen he...
Btw Quickstep-Energetic is op zoek nr een 3de grote sponser...
Die hebben ze al, maar houd de boot nog een beetje af mede door de affaire Fuentes. De ploeg wil 1/3 meer financiële werkingsmiddelen dan de dag van vandaag. Om Tom Boonen, Paolo Bettini, ect... toekomstig te kunnen behouden & als ze dan nog over hebben er Peter Van Petegem bijnemen.
Het zelfde verhaal bij Davitamon-Lotto, maar dan om volgend seizoen een nieuwe bus te kopen. Want zo nen bus kost al rap 16 miljoen oude BEF, dus €400 000. |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Den Backer
^ Yep, true... :)
Ze gaan al zwaar financieel over tafel moeten komen om Boonen van ploeg te laten veranderen he...
Btw Quickstep-Energetic is op zoek nr een 3de grote sponser...
Die hebben ze al, maar houd de boot nog een beetje af mede door de affaire Fuentes. De ploeg wil 1/3 meer financiële werkingsmiddelen dan de dag van vandaag. Om Tom Boonen, Paolo Bettini, ect... toekomstig te kunnen behouden & als ze dan nog over hebben er Peter Van Petegem bijnemen.
Het zelfde verhaal bij Davitamon-Lotto, maar dan om volgend seizoen een nieuwe bus te kopen. Want zo nen bus kost al rap 16 miljoen oude BEF, dus €400 000. |
Das ter vervanging van die huidige bus die constant in panne staat :p. Ze slepen die van aankomstplaats naar aankomstplaats :D |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by diddi
Das ter vervanging van die huidige bus die constant in panne staat :p. Ze slepen die van aankomstplaats naar aankomstplaats :D |
Yup, dat ding heeft al 512.000 kilometers op de teller staan. Maar laat het vandejaar veel afweten he... :) |
|
|
| MikeVee |
Weer niks voor Boonen :happy2:
Geweldige sprint van McEwen , spijtig dat hij niet won :( |
|
|
| Devilex |
Yep had de etappe 20 m langer geweest was hij er nog over gekomen, ook sterk van Zabel om op zijn oudere dag Boonen zo voorbij te rijden.
Denk da Boonen zijn ritzege best elders gaat zoeken en zich niet meer focust op sprints. Als hij dan nog niets kan bewijzen heeft hij volgens mij niks meer in de tour te zoeken. |
|
|
|
|