return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 
Tour de France 2006 (pg. 38)
View this Thread in Original format
Bertn
Gans dat wielrennen is toch naar de zak vrienden:) Diegene die het best zijn doping kan verstoppen, wint.
MikeVee
Drank is den duvel: Is pint bier oorzaak van positieve plas Landis?

vanaf dit weekend alle coureurs zat aan de start en bier in hun drinkbussen :D
Jasperovitsj
ROFL :haha:
Devilex
Ja pas op, als ik uitgeweest ben vlam ik ook nor huis ze me de velo:D
_Jedi
Wat dodelijke ongevallen zijn voor autosport,
wat omkoperij & matchfixing is voor voetbal,
zo is doping de negatieve invloed voor het wielrennen.

Kvind het gewoon jammer voor de sport ook al volg ik het totaal niet, ik begrijp wat een wielerliefhebber na tochwel een prachtige tour de France denk ik, nu moet voelen.
RadiantB
quote:
Wat dodelijke ongevallen zijn voor autosport,
wat omkoperij & matchfixing is voor voetbal,

Hoe kan je nu een onopzettelijk ongeluk vergelijken met doelbewuste corruptie. :conf:
Btw, volgens mij sterven er evenveel coureurs als F1-piloten tijdens een race/koers. (die maat van Vinokoerov is de laatste die ik me kan herinneren)
Devilex
quote:
Originally posted by RadiantB
Hoe kan je nu een onopzettelijk ongeluk vergelijken met doelbewuste corruptie. :conf:
Btw, volgens mij sterven er evenveel coureurs als F1-piloten tijdens een race/koers. (die maat van Vinokoerov is de laatste die ik me kan herinneren)

Kivilev ?
RadiantB
Juist ja, ik slaag er maar niet in zijn naam te onthouden. :confused:
jeronimo_jd
Amai kverschoot mij vandemiddag een ongeluk toen ik de krantekop las in een kiosk in station tienen (kwam just terug van den tiesto). Het kwam een beetje surrealistisch over om te lezen dat Landis betrapt zou zijn op doping.
Kwil wel eerst nog wachten op de tegenexpertise want ik kan het zelf moeilijk geloven.
Moest hij ècht schuldig zijn vind ik het ergste vannal dat hij en al de rest toch maar blijven beweren dat ze onschuldig zijn. Geef het dan toch gewoon toe, zoals Filip Meirhaeghe, dan kan je tenminste een geloofwaardige come back maken.
Anyway, mijn persoonlijke mening is dat er iets moet veranderen in de wielersport. Ofwel maak je de rittenkoersen veel minder zwaar ofwel moet het gebruik van epo en recuperatiemiddelen na grote bergritten toegelaten worden. Iedereen zal wel eens pakken, en dat is menselijk. Ze geven het egl allemaal onrechtstreeks toe - denk aan Boonen en Zabel:"Het kan zo niet verder", vindt Zabel. "De tijd van schone schijn is voorbij. Er moet veel gebeuren. Wij kunnen geen 3 zware Alpenritten na elkaar rijden." (Sporza). Na bergritten waar een normaal mens 3 weken niet goed van zijn moèt het missch toegestaan worden om iets pakken om te recuperen. Maar op deze manier verder en telkens als er een renner positief test en hem afmaken voor bedrieger en sportvervalser, etc kan gewoon niet vind ik. Je maakt die mensen hun leven kapot en da doet ge niet. Ze hebben geen moord begaan ofzo hé
_Jedi
quote:
Originally posted by RadiantB

Ik bedoel daarmee, velen sporten hebben een negatieve kant naarbuiten toe,
Als er bij autosport een dodelijk ongeval gebeurt/de was dat als liefhebber of fan daarvan iets waar je niet alleen een hekel aan hebt om dat het gebeurt maar omdat het iets is dat afbreuk doet aan wat het voor je is.
Hetzelfde met wat die corruptie of doping doet bij de andere twee, een voetbalfan heeft toch ook een hekel dat de geloofwaardigheid van zen sport word afgebroken door die omkoperiij, net als die doping in het wielerrennen.

Tgaat het niet waarom of hoe het gebeurde, weet ook wel dat die dingen als ongevallen niet doelbewust zijn en die matchfixing of dopings wel zijn, mijn reply ging om het feit wat het doet aan een liefhebber van de welbepaalde sport.

The_G0dfather
quote:
Originally posted by jeronimo_jd
Maar op deze manier verder en telkens als er een renner positief test en hem afmaken voor bedrieger en sportvervalser, etc kan gewoon niet vind ik. Je maakt die mensen hun leven kapot en da doet ge niet. Ze hebben geen moord begaan ofzo hé

Ze vervalsen wél de sport en als iemand anders op zyn werk zo vals te werk gaat en bedriegt wordt hij ook ontslagen. En 't feit dat het te zwaar is is gewoon zever, nothing personal, maar ze moeten dan gewoon allemaal -zonder doping- een half uur trager op die bergen rijden.
X-Tune
Justin Gatlin heeft bij een dopingcon-
trole positief getest op testosteron .
De co-wereldrecordhouder op de 100
meter kwam zelf met dat nieuws naar
buiten. Gatlin (23) ontkende meteen.

"Het Amerikaanse antidopingagentschap
heeft me verteld dat ik positief testte
op testosteron. Maar ik kan dit niet
begrijpen. Voor zover ik weet heb ik
nooit doping genomen of iemand gevraagd
me doping toe te dienen. Ik wil aanto-
nen dat ik niets fout deed", zei Gatlin

De positieve test van Gatlin dateert al
van april. Ook bij Tour-winnaar Landis
werd te veel testosteron gevonden.

Dat is geen toeval meer. :haha: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 
Privacy Statement