|
Tour de France 2006 (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En als Landis hetzelfde niveau als dit jaar kan halen met zijn nieuwe heup, dan zie ik hem bij gebrek aan Basso en Ullrich volgend jaar weer de Tour winnen :) |
:wtf: |
|
|
| MikeVee |
Freire naar huis. :) Groen kan vandaag met zekerheid voor McEwen zijn.
Veel kans dat er geen massasprints gaan zijn vandaag en zondag. |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Dan zijn der ne keer 2 zalige tour-dagen geweest, en dan moet ik werken :whip:
Slechte timing :( |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Tomorrow Traxx
Dan zijn der ne keer 2 zalige tour-dagen geweest, en dan moet ik werken :whip:
Slechte timing :( |
+1, en morgen weer |
|
|
| MikeVee |
| Spijtig dat Flecha niet in de top 10 van de rit eindigden, zodat ik wat wielerprono punten kreeg :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Idem, maar dan voor Leipheimer en Zabriskie... |
|
|
| Antony |
| eindelijk QSI, ben blij voor die mannen en voor België. zal het overtuigen van die 3de sponsor minder moeilijk maken :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
en de mogelijke tourwinnaar (landis) die op 10 minuten gereden wordt in een bergetappe.
|
meer en meer verhalen duiken de kop op dat Landis te weinig gedronken heeft die rit... Als je naar zijn monstervlucht van gisteren kijkt zie je ook genoeg. Ongelooflijk hoeveel water hij drinkt en over zich kapt. Want 8 minuten verliezen is abnormaal. Hij gaat dat natuurlijk niet toegeven want dat is gewoon een enorme blunder, zeker op zijn leeftijd en met zijn ervaring. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tomorrow Traxx
Dan zijn der ne keer 2 zalige tour-dagen geweest, en dan moet ik werken :whip:
Slechte timing :( |
same here, niks van de tour gezien dit jaar infeite :( 70 seconden ritverslagen van de bergetappes in het journaal just don't cut it :whip: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Eagle`
same here, niks van de tour gezien dit jaar infeite :( 70 seconden ritverslagen van de bergetappes in het journaal just don't cut it :whip: |
nederland 2 19.30; uitgebreide samenvatting |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
nederland 2 19.30; uitgebreide samenvatting |
als ge tot 10 uur moet werken gelijk kik de voorbije week zijde wel zwaar gereje :whip: |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Eagle`
als ge tot 10 uur moet werken gelijk kik de voorbije week zijde wel zwaar gereje :whip: |
Tour 2006 é op één. |
|
|
|
|