|
Tour de France 2006 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by diddi
and btw, maxtor rulez :p |
ja kzou der direct 20 van indoen jong ! :eyes:
en idd ing indrukwekkend van McEwen :eyespop: |
|
|
| diddi |
Blijkbaar is de trein van Boonen niet top.
Der is er ene gevallen, nen andere heeft spijsverteringsproblemen, etc.
Wel knap van Steegmans idd, dit is zijn eerste Tour de France en zijn eerste keer dat hij echt in een locomotief voor een spurt meedraait... en dat dan nog in de Tour :eyes: |
|
|
| diddi |
| Boonen weer niet gewonnen vandaag!! :whip: :whip: |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by diddi
Boonen weer niet gewonnen vandaag!! :whip: :whip: |
Indd :( het wil nie lukken... 3 keer net niet gvd! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Face it, Boonen is gewoon niet meer de snelste van het pak in deze Tour. Hij is in bijna elke sprint gewoon geklopt in een man tegen man gevecht. Dat gezever over zijn treintje dat niet werkt is gewoon de aandacht afleiden van het feit dat hij gewoon niet sneller is dan de andere sprinters. Zie Freire vandaag of McEwen een paar dagen geleden. Die hebben ook geen treintje, maar toch winnen ze omdat ze gewoon sneller dan Tommeke sprinten. |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Face it, Boonen is gewoon niet meer de snelste van het pak in deze Tour. Hij is in bijna elke sprint gewoon geklopt in een man tegen man gevecht. Dat gezever over zijn treintje dat niet werkt is gewoon de aandacht afleiden van het feit dat hij gewoon niet sneller is dan de andere sprinters. Zie Freire vandaag of McEwen een paar dagen geleden. Die hebben ook geen treintje, maar toch winnen ze omdat ze gewoon sneller dan Tommeke sprinten. |
eindelijk iemand die de nuchtere realiteit onder ogen wil zien |
|
|
| Real |
Die sprint van Freire was vandaag wel ongelofelijk sterk. :eyespop:
Ik denk niet dat Boonen in deze tour een rit zal winnen, hij is belange niet zo sterk als vorig jaar. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
eindelijk iemand die de nuchtere realiteit onder ogen wil zien |
Tuurlijk da. :)
Veel respect voor Boonen, maar al dat idioot gehype altijd, waar is dat goed voor? Elke dag dat Boonen geklopt is, is er in de media precies een ondertoon van "ze hebben de zege van Boonen gestolen". Of zoals mijn vader hier juist: "Ze proberen Boonen in de laatste 100 meter altijd nog in te sluiten.". Tjah, als Boonen wat rapper zou sprinten zouden ze niet meer naast hem kunnen komen, laat staan insluiten... |
|
|
| djcresto |
| Ondertussen rijdt hij al 3 dagen in het geel en staat hij op 1 punt van groen. Zo slecht is het dus allemaal nie. |
|
|
| Gladius |
| idd wa ne zever allemaal. ge hoort eerder 'Tom Boonen wint wéér niet' ipv 'Oscar Freire wint'. :whip: |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
eindelijk iemand die de nuchtere realiteit onder ogen wil zien |
Zeker da.. Altijd al!! :)
Maar zet alle sprinters op een rij & laat ze allemaal gelijktijdig vertrekken zoals de 100m lopers bvb, dan zal tom de snelste zijn... Nu had hij Freire vandaag weer telaat opgemerkt en zich laten verrassen. Zodat hij weer aan een zwaar inhaal maneuver moest beginnen... Mja ge kunt niet alles winnen he... Tom mag al content zijn met geel, maar kzou in zijn plaats dan toch beter op groen & de ritzeges focussen! Want hij moet nog de bergen over met geel... Da ligt hem niet bepaald... Of mss wil hij dit bewijzen vandejaar? :D Zou mooi zijn, maar realistisch is dit niet...
ps. Schoon van Freire!! Zeker verdiend vandaag! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Want hij moet nog de bergen over met geel... |
Zaterdag is het tijdrit, dan is hij het geel wel kwijt ze :) |
|
|
|
|