|
Tour de France 2006 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Den Backer |
Tja, Tom wou net het goede wiel van Robbie kiezen (perfecte timing) toen der daar nen onozelaar Tom kwam afstoppen en zelfs een duwtje gaf... En het was alweer gepasseerd voor Tom vandaag... :nervous:
Mja dit doet geen afbreuk & zeker verdiend van Robbie, waar Gert toch een groot aandeel in heeft... Mooi mooi!!
ps: Kzie Robbie frontaal nooit zitten met Gert dervoor... En ineens is onze groene kabouter daar dan... :D
Hij zou beter belg worden, tis toch al vr 50% eenen. Woont in vlaanderen, spreekt vlot nederlands, vlaamse vrouw & rijd vr een Belgische ploeg... :toothless
Juist Australisch bloed, maar daar kent Dr. Fuentes wel een oplossing voor... :tongue3 |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Den Backer
waar Gert toch een groot aandeel in heeft... Mooi mooi!!
|
danku :D |
|
|
| CygnusX |
| Leipheimer kunnen we afschrijven voor de eindoverwinning :( |
|
|
| Den Backer |
Gontsjar pakt zijn eerste geel op zijn 36e!!! :D
Wel jammer van Landis... Mja...
En der zit blijkbaar een haar in de boter ook bij Quick Step.
"Lefevere: "Er zijn grenzen overschreden"
Tom Boonen mocht vrijdag niet praten met de media. Quick-Step klaagt over een gebrek aan respect. Boonen relativeert." |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| Een beetje een onverwacht verloop idd, vooral Discovery Channel stelt teleur vind ik (Hinkapie, Savoldelli, ...) |
|
|
| obssession |
| intereseert me geen ... maar al wie het graag volgt have fun :p |
|
|
| Devilex |
| Boonen zich weer eens neergezet in de sprint om de punten... |
|
|
| Den Backer |
| Boonen is zwaar telleurgesteld in zichzelf... De druk op zijn schouders is te groot & hij heeft vandeweek teveel kruid verschoten door zijn gele trui... |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Boonen is zwaar telleurgesteld in zichzelf... De druk op zijn schouders is te groot & hij heeft vandeweek teveel kruid verschoten door zijn gele trui... |
Jup, de ploeg had nooit het geel mogen verdedigen! Beter direct voor groen en ritwinst gegaan. Ik hoop dat hij de rustdag goed verteert en dinsdag beter voor de dag komt in de sprint. Laatste kans op ritwinst voor de bergen! |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Zoals Cresto al eerder de vergelijking met Museeuw maakte met dat verschil dat toen Museeuw de klassiekers begon te domineren, zijn snelheid serieus afnam. En ik denk dat dit bij Tom nu ook aan het gebeuren is...
|
Het wordt tijd dat Tom dit zelf ook eens begint in te zien... |
|
|
| Antony |
| ik zie hem volgende week misschien wel een licht heuvelachtig ritje me een ontsnapping winnen. hij heeft nog wa plannekes in zen hoofd |
|
|
|
|