|
Tour de France 2006 (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| X-Tune |
Het is officieel: Landis betrapt op doping.
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| X-Tune |
| Als je dan die posts van de vorige bladzijden leest, dan is het wel gieren nu dat je dit weet. |
|
|
| Antony |
als da waar is... hoe zit het dan me de wielerpronopunten :stongue:
deze tour trok toch al op niveel. enkel spijtig dat het juist met die monsterrit te maken heeft. wás het hoogtepunt dit jaar... mjah |
|
|
| Nabistai |
| Idd net op tv1 gezien. Dit neemt toch wel zowat alle geloofwaardiheid van de wielersport weg imo. (voor zover dat die nog geloofwaardigheid had) |
|
|
| MikeVee |
Dat kost me men BeTA-wielerprono podiumplaats aangezien dieiegen die kloden hadden een maassa punten gaan bijkrijgen :(
en Pereiro winnaar :wtf: :stongue: |
|
|
| diddi |
Mss kan Merckx den Tour nog winnen :conf:
Pereiro krijgt een half uur in een rit en wordt dan nog winnaar... :haha: ... Ongeluuuufelijk :rolleyes: |
|
|
| Devilex |
| Armstrong zal lachen |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Devilex
Armstrong zal lachen |
Armstrong had het geluk dat hij teelbalkanker had en daardoor testosteron mocht inspuiten. Maar wie bepaalde hoeveel hij mocht toedienen? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Dat kost me men BeTA-wielerprono podiumplaats aangezien dieiegen die kloden hadden een maassa punten gaan bijkrijgen :(
|
dat is dan het enige positieve, dat ik punten ga bijkrijgen met wielerprono en megabike :(
Tzal een paar jaar duren eer ik weer naar de Tour kijk, wat een klucht. En naar voetbal hoeven we ook al nimeer te kijken want dat is in Belgie, Duitsland en Italie een omgekochte boel dat het niet normaal meer is.
Kga vanaf nu enkel nog naar darts en snooker kijken denk ik. Zullen ze wel nix pakken of sjoemelen zeker :o |
|
|
| mellow_head |
| Wat een loser, da ze die ma kapotmaken. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Kga vanaf nu enkel nog naar darts en snooker kijken denk ik. Zullen ze wel nix pakken of sjoemelen zeker :o |
betablokkers... doen het hart trager slaan. ne snookerspeler stoot tussen 2 hartslagen in. net zoals een boogschutter. kweet ni of het bij darts ook zo ver gaat, dachtet niet... |
|
|
| MikeVee |
| nee, bij darts zullen ze dat niet doen, pillen en alcohol zijn geen goede combinatie :D |
|
|
|
|