return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Tour de France 2006 (pg. 2)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
kzal der tussendoor wel eens iets van meepikken vermoed ik, maar tzal wel nie teveel zijn want zo interessant vind ik het nu ook weer niet + de eerste week van de tour is het ook nog WK voetbal, da's nog steeds prioritair bij mij :)

wat de tour betreft gok ik op Basso, kvermoed dat den Ullrich wel fitter zal zijn als afgelopen jaren, maar uiteindelijk zal em wel weer tekort komen. Die wint den tour nie meer, daarvoor is em in mijn ogen te weinig professioneel met zn sport bezig
Jasperovitsj
De teamsamenstelling van fdesjeux klopt niet, McGee gaat niet mee en Eisel is ook nog hoogst onzeker :)
Phortastic
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

wat de tour betreft gok ik op Basso, kvermoed dat den Ullrich wel fitter zal zijn als afgelopen jaren, maar uiteindelijk zal em wel weer tekort komen. Die wint den tour nie meer, daarvoor is em in mijn ogen te weinig professioneel met zn sport bezig

+1
FenixStyle
Geef mij maar ne Tour de Trance :toothless
Zehra
Ik peins dat we allemaal gaan verschieten van Der Jan. :o
Niet dat ik er zo'n grote fan van ben, maar het is natuurlijk leuker voor de Tour zelf als hij dit jaar écht goed is.
En de vraag blijft of Basso zijn vorm van de Giro nog heeft kunnen aanhouden. Zijn afzeggen voor de ploegentijdrit in Eindhoven vorige week (die CSC wél won) kan een veeg teken zijn...

edit: Jasper speaking dus
jeronimo_jd
Wat mij betreft wint Ullrich de tour. Ullrich is een beest. In de bergen gaat hij het wel moeilijk hebben om Basso bij te houden, maar volges mij kan hij dit goedmaken in het tijdrijden.
Hij is ook zeer gemotiveerd denk ik, nu hij eindelijk de tour na 5 keer tweede te eindigen nog eens kan winnen.
Tomorrow Traxx
Eindelijk nog eens nen interessanten TDF! Ik hoop op een sterke strijd tussen Basso en Ullrich of eventueel Vinokourov.
En uiteraard op groen en enkele ritoverwinningen voor Boonen!
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by jeronimo_jd
In de bergen gaat hij het wel moeilijk hebben om Basso bij te houden, maar volges mij kan hij dit goedmaken in het tijdrijden.

Dat zegt bijna iedereen die ik ken. Maar Basso in topvorm verliest echt niet meer dan een minuutje op Ullrich in een tijdrit van 50 kilometer. En als er nog wat hellend werk bijzit zelfs nog minder. :)
En als er wat steilere cols bijzitten pakt Basso sowieso veel tijd op Ullrich, want das meer het type voor de lopende cols. Dus ik weet het ni hoor, het zal in ieder geval spannend zijn :D
Eagle`
Ik geef basso nog altijd het voordeel vanwege de hogere trapfrequentie, iemand die groot trapt zoals ulrich moet het normaal altijd afleggen tegen iemand die klein klimt. Maar gezien de vorm waarmee ie uit de ronde van zwitserland gekomen is wordt het imo spannend.

Als je vergelijkt met een jaar geleden, toen werd ie er in in de zwitserse alpen genadeloos uitgefietst en werd ie toch 2de in de tour terwijl ie de voorbije ronde van zwitserland verre van een mal figuur sloeg in de bergen. Dus dat beloofd voor de tour imo !
Antony
Ik hoop alvast op zo weinig mogelijk valpartijen. vorig jaar Boonen zijn groen gekost, en denk da het ook spannender was geweest sommige ritten moest Ulrich ni door de achterruit van een volgwagen zijn geknalt :rolleyes:

diddi
Vergeet onze Amerikanen niet. Floyd Landis en Leipheimer zijn ook in topconditie! ;)
djcresto
Ik heb een goed ploegske gemaakt voor de wielerprono denk ik :D

Landis en Cadel Evans zou ik ook zeker niet afschrijven. Zowel Ulrich als Basso hebben wel een zeer sterk team rond hun. Ook opvallend dat er veel grote namen die de Giro reden ook de tour (basso, simoni, cunego, savoldelli, di luca) rijden. Eens benieuwd of zij kunnen volgen. Over Vino wordt weinig gesproken. Maar zal waarschijnlijk altijd net te kort komen om een grote ronde te winnen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement