|
Tour de France 2006 (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
Van mij mag Landis ook winnen, 't is mss zijn laatste kans.
De anderen hebben nog jaren. |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by djcresto
Boonen was daarstraks wel grappig:
"ne normale mens recupereert 3 weken van zo'n etappe, wij doen er zo'n elke dag drie weken aan een stuk"
De manier waarop het eruit kwam :D |
Hij zat er precies door, want twas nogal een raar interview...
Landis ftw! :p |
|
|
| diddi |
| quote: | | Paolo Savoldelli is vaak te vinden achteraan het peloton. Savoldelli kreeg gisteren klappen van een dronken supporter en moest 15 hechtingen krijgen in het gezicht. Houdt hij het vol vandaag of zal ook hij moeten opgeven? |
:eek:
Savoldelli heeft opgegeven! |
|
|
| MikeVee |
| Wat is die Boonen toch een slechte verlieze. Het was weer eens de fout van de lotto-davitamon ploeg dat hij niet won :rolleyes: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Wat is die Boonen toch een slechte verlieze. Het was weer eens de fout van de lotto-davitamon ploeg dat hij niet won :rolleyes: |
Ach dat zijn gewoon emotionele uitspraken direct na de rit. Daar moet ge allemaal nie teveel belang aan hechten. Hij is gewoon pissed omdat hij eens ne sprint gewonnen heeft maar het "maar" om de 5e plaats was. |
|
|
| Antony |
| hij had graag goe weggereden me die vlucht. maar da ga ni als Mcewen zen benen stil houd als hij vanvoor komt eh... |
|
|
| Phortastic |
dat Mcewen niet meerijdt begrijp ik toch ook niet ze. Ok, voor hem hoeft het nimeer, maar op kop gaan rijden en de bijnen stil houden vind ik ook wel enorm belachelijk.
En al bij al was dit toch ook een kans voor onze kangeroo om uit te lopen op Freire en de rest he (behalve Boonen). Strax valt hem es op zen bakkes in ne sprint en is hem zen groen kwijt aan Freire ofzo... Dat heeft hem dan alleen aan zen eigen te danken. |
|
|
| MikeVee |
Boonen moet zo niet zeveren. Een vlucht van 15 die mislukt omdat er 1 iemand niet meedoet, dat klopt niet hé. De rest in die groep zal ook niet voluit gegaan zijn aangezien ze weg waren met 2 sprinters.
Ik lees in de krant dat de lottoploeg aan quickstep had gevraagd om samen de 4 vluchters te achtervolgen maar die dat niet wouden doen, maar dat vergeet tommeke te zeggen in interviews.
En het ziet er naar uit dat het vandaag weer niets gaat worden voor tommeke. :tongue2 |
|
|
| Phortastic |
der is een verschil tussen ni meerijden en op kop uw benen stilhouden.
btw: verander uw vlag eens in een australische :p |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Phortastic
btw: verander uw vlag eens in een australische :p |
Goed idee :tongue2 Tot het einde van de tour voor McEwen en Evans :D |
|
|
| Phortastic |
| Ze zouden die spast rechts in uw sig ook beter droppen in kangerooland :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Ze zouden die spast rechts in uw sig ook beter droppen in kangerooland :) |
:conf: :conf: :conf:
enkel die rechts staat? :conf: |
|
|
|
|