|
Tour de France 2006 (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Daarom vind ik het eigenlijk nogal gortig dattem zomaar te kakken wordt gezet zonder dat er resultaat van een tegenexpertise gekomen is :conf: |
Trueness
De kop op sporza: "Tourwinnaar Floyd Landis is betrapt op doping"
Sterk sporza, sterk!  |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
:conf: Als hij dan toch niet de kracht had om te winnen, maar het toch wou proberen, dan moet het toch een koud kunstje zijn geweest om effectievere en minder opvallende producten vast te krijgen? |
Vergeet vooral niet dat het een coureur is :p
Ploegen zullen best wel over spitstechnologische producten beschikken die nog niet opgespoord worden. Testosteron bestelt ge ahw op het internet met kilo's. |
|
|
| Giesber |
Ach ach, die arme jongen heeft niks gedaan. Ziehier de oorzaak van het teveel aan testosteron:
 |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Giesber
Ach ach, die arme jongen heeft niks gedaan. Ziehier de oorzaak van het teveel aan testosteron:
|
Jah, nog zoiets, die man moet botergeil geweest zijn.. en dat in een omgeving van enkel mannen :eek: :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mannen met geschoren armen en benen dan nog wel ;) |
|
|
| Tiger777 |
Mannen met geschoren armen en benen dan nog wel ;) |
En als ze nu nog verhoogde hoeveelheden laxatantia vinden kunnen we enkel vermoeden dat x-tune op bezoek geweest is :haha: (Vroeger op de dag besloten we dat x-tune op 'brokskes' kickt) |
|
|
| Jasperovitsj |
De Floyd is gelukkig getrouwd :)
Jammer X-Tune, geen Tourwinnaar-kontje voor jou... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Devilex
Bij Christophe Brandt hadden ze ooit eens heroïne gevonden in zijn bloed daags na een rit. Die is dan ook vrijgesproken geweest. |
was methadon, geen heroine.
Nuja goed ontopic. Wat een kaakslag toen ik daar straks teletekst opzette, ik kan het nog steeds niet geloven, ben dan ook van mening dat het lichaamseigen is en niet bewust gedopeerd, vanwege de easy traceerbaarheid en uitspraken van experten als
| quote: | Harm Kuipers: "Gebruik van testosteron is vreemd"
"Het is vreemd, want testosteron werkt niet van vandaag op morgen", zegt Harm Kuipers, sportarts en dopingdeskundige.
"Testosteron is een spierversterkend middel en wordt in de sport gebruikt om weefselopbouw te stimuleren."
"Het lichaam maakt ook epitestosteron aan, dat testosteron afbreekt. Een onevenwicht tussen die twee bewijst nog niet dat iemand doping gebruikt."
"Testosteron werkt ook niet zo snel. Zo'n middel 's avond toedienen heeft geen enkele zin."
"Een verhoogde concentratie is op zich geen verklaring voor de heropleving van Landis in rit 17." |
Ik hoop echt da het een tweede geval beke wordt, anders is het echt te ridicuul voor woorden. Vooravond van proloog al grote kuis gehouden en nu dit er nog bij :nervous: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Devilex
Jammer dat ze Armstrong nooit hebben kunnen pakken op iets. |
Als zijn direct concurrenten van vroeger dit jaar al voor de Tour werden gezet, dan zal de man die deze concurrenten op een hoopje reed, zeker gepakt hebben. |
|
|
| X-Tune |
Only time will tell hé :)
Maar ik zeg het, ik kan ni geloven dat Landis of zijn ploeg zo enorm lomp zou zijn om zich te doperen met zo'n makkelijk opspoorbaar middel in deze tijden van geavanceerde bloeddoping en EPO :nervous: |
Die ploeg heeft al 10 dopinggevallen op 3 jaar gehad. Dus deze kon er wel bij. De ploeg heeft trouwens besloten om nu te stoppen met koersen. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by X-Tune
De ploeg heeft trouwens besloten om nu te stoppen met koersen. |
Twerd tijd, wielrennen is het meest corrupt van alles :stongue: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Ik hoop echt da het een tweede geval beke wordt, anders is het echt te ridicuul voor woorden. |
ik hoop van ni, Beke is een heel ander verhaal...
khoop wel da Landis niks genomen heeft en da de tegenexpertise da ook aantoont. |
|
|
|
|