|
Tour de France 2006 (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Devilex
Tour 2006 é op één. |
trekt echt op geen hol imo |
|
|
| MikeVee |
| Spannend na het eerste tussenpunt :eyespop: |
|
|
| Devilex |
| Hij heeft zijn gele trui ze :) |
|
|
| Phortastic |
| Oververdiende winnaar, petje af. Hopelijk kan hij volgend jaar zen titel tegoei verdedigen met zijn kunstheup. Zou helemaal indrukwekkend zijn als hij hem volgend jaar weer zou kunnen winnen :D |
|
|
| MikeVee |
Het zit er weer op voor dit jaar (tijd om een andere namiddagbezigheid te zoeken).
De beTA wielerprono is gewonnen door CygnusX,die ook nog mooi 65ste algemeen is. Gefeliciteerd. :)
Als team is de 77ste plaats eigenlijk tegenvallend. :o
Op naar de vuelta voor de volgende ronde. |
|
|
| Antony |
| knap cygnusX, proficiat was wel een heel vreemde tour me veel teleurstellingen en nieuwe namen. onze lessen uit trekken voor de Vuelta :) |
|
|
| Xilver |
| Thank God, de Tour is gedaan |
|
|
| Jasperovitsj |
Binnen een goeie maand ist Vuelta :p
En dan de najaarsklassiekers, het WK, en dan begint het veldritseizoen weer :toothless |
|
|
| The_G0dfather |
| geen herexamens => september weer iedere dag koers :crazy: |
|
|
| diddi |
die sportuitslagen.nu zuigt zo hard! :o
Op naar de Vuelta! |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
en dan begint het veldritseizoen weer :toothless |
benk nu is gene fan van... |
|
|
| jeronimo_jd |
allee, toch nog 7e geworden in de beta ploeg, ondanks dak de rode lantaarn en Schumacher in m'n ploegske had staan. Ja die laatste was nogal stom, ik had nie gechecked of hij wel de tour reed :rolleyes: domdomdom , maar die had mij zo geïmpressioneerd in den Giro. Maja algoe dak Floyd derin had staan. allee den tour is weeral voorbij, veel te rap.
Dat de herexames maar rap voorbij zen, dan ga ik m'n eigen Tour de France doen :toocool:; me ne maat me de fiets ent tentje naar Monaco. We gaan wel nie zo veel cols kunne meepikke me al die bagage aan ons fietske ;) |
|
|
|
|