|
Tour de France 2006 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Devilex
Als hij dan nog niets kan bewijzen heeft hij volgens mij niks meer in de tour te zoeken. |
komaan man, wa voor zever is dit nu. De tour telt bijna 200 renners en er zijn maar 19 ritten. Nie iedereen kan winnen he. Iedereen vergeet dat Boonen 4 dagen in het geel reed. Maar dat stelt precies niets meer voor? Ach die tourrit komt er wel ze, is het dit seizoen niet dan misschien volgend seizoen. Kijk naar Zabel, die sprint al jaren zonder iets te winnen en blijft er toch ook voor gaan. |
|
|
| CygnusX |
| Het genieten kan beginnen :) |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by djcresto
komaan man, wa voor zever is dit nu. De tour telt bijna 200 renners en er zijn maar 19 ritten. Nie iedereen kan winnen he. Iedereen vergeet dat Boonen 4 dagen in het geel reed. Maar dat stelt precies niets meer voor? Ach die tourrit komt er wel ze, is het dit seizoen niet dan misschien volgend seizoen. Kijk naar Zabel, die sprint al jaren zonder iets te winnen en blijft er toch ook voor gaan. |
Nene ge begrijpt mij verkeerd, ik wil zeggen dat hij zich dan beter op eendagswedstrijden en kortere rondes toelegt want daar was hij dit jaar enorm goed in. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Devilex
ik wil zeggen dat hij zich dan beter op eendagswedstrijden en kortere rondes toelegt want daar was hij dit jaar enorm goed in. |
Ik denk dat de tour ook publicitair iets te belangrijk is om die zomaar links te laten liggen. |
|
|
| MikeVee |
De naar eigen zeggen beste sprinter ( :stongue: ) moet toch aanwezig zijn in het grootste wielerfestival.
Zo, nog even en de bergen komen eraan, hopelijk durft er iemand aanvallen aangezien het van de laatste berg nog vrij ver is tot de aankomst. |
|
|
| diddi |
Weet er iemand hoe je de dagelijkse uitslag van je ploegje kan raadplegen op wieleruitslagen.nu? Ik sta nog steeds op 0 ptn :conf:
Of is er geen dagelijkse update? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by diddi
Weet er iemand hoe je de dagelijkse uitslag van je ploegje kan raadplegen op wieleruitslagen.nu? Ik sta nog steeds op 0 ptn :conf:
Of is er geen dagelijkse update? |
slechte renners gekozen :p
misschien helpt het van eens te vernieuwen? |
|
|
| diddi |
Periode 3: Tour de France
823 ptn 1. BOONEN Tom
243 ptn 2. EVANS Cadel
10 ptn 3. GARCIA ACOSTA José Vicente
145 ptn 4. HONCHAR Serhiy
678 ptn 5. HUSHOVD Thor
164 ptn 6. LANDIS Floyd
319 ptn 7. LEIPHEIMER Levi
576 ptn 8. McEWEN Robbie
0 ptn 9. MILLAR David
356 ptn 10. MOREAU Christophe
24 ptn 11. PADRNOS Pavel
444 ptn 12. POPOVYCH Yaroslav
398 ptn 13. RASMUSSEN Michael
217 ptn 14. SIMONI Gilberto
454 ptn 15. VALVERDE BELMONTE Alejandro
1 ptn 16. VANDEVELDE Christian
139 ptn 17. ZABRISKIE David
Maar geen # ptn... dat staat nog steeds op 0 :( |
|
|
| Den Backer |
Cyril Dessel neemt de bolletjes en geel. De rit was voor Mercado. :)
Tzal nog spannend worden vandejaar... Veel potentiële eindwinnaars, nu de dopingzondaars eruit zijn.
En pas op voor Discovery Channel... De underdog vandejaar, die zich bewust nu nog op de achtergrond houden. Van hen verwacht ik ook nog enkele mooie dingen! O.a. van George Hincapie & Jaroslav Popovitsj me ploegleider Johan Bruyneel daarachter. :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Van hen verwacht ik ook nog enkele mooie dingen! |
als de tijdrit een indicatie was, niet te veel verw88 dan |
|
|
| Jasperovitsj |
| Straks zullen we weten wat ze er van bakken hé :) |
|
|
| Devilex |
T-Mobile kwam gisteren alleszinds sterk voor de dag,
maar vandaag zie ik Rasmussen heersten. |
|
|
|
|