|
Tour de France 2006 (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| Pereiro er nu al af... Er gaat geschiedenis geschreven worden vandaag. Kvoel het in mijnen kleinen teen! |
|
|
| Devilex |
| Ik gun Landis eigenlijk het meest van al die overwinning, enkel en alleen al omdat het zijn laatste kans is. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Landis is trying to pull a LeMond :D |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik gun Landis eigenlijk het meest van al die overwinning, enkel en alleen al omdat het zijn laatste kans is. |
Ik ook, maar die kans heeft hij gisteren verspeeld... Bad timing, to have a bay day...
Edit: Vandaag is hij anders wel sterk bezig!! :eyespop: |
|
|
| Jasperovitsj |
Landis virtueel in het geel :eek:
Geef hem geen 10 minuten aan de voet van de Joux Plane, want hij houdt er dan nog zeker 7 over, en dan pakt hij alles en iedereen in de tijdrit... |
|
|
| diddi |
| Er is nog wel een stukje plat af te leggen. Eens zien of hij daar nog iets verliest... daarna kan hij imo nog uitlopen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Landis gaat het gewoon doen, hij houdt stand! :eyes: |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Landis gaat het gewoon doen, hij houdt stand! :eyes: |
Zoals altijd bij de koers moede wachten tot ze over de streep zijn... :)
Tis nu wel spannend anders (eindelijk)!! :D |
|
|
| Den Backer |
Ritwinst vandaag voor Landis, wie had dat gedacht na gisteren?? :haha:
En geel voor Pereiro Oscar... Man man, tis al voor de Armstrong jaren geleden da we zo nog een slotweek gehad hebben... :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Floyd Landis
En hij pakt de eindzege als er niks meer misgaat :) En verdiend, ongeloofelijk verdiend... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Doei Landis :) |
Hoi Landis, wie laatst lacht best lacht :D
En wat een KNALPRESTATIE van Landis :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
RESPECT.
Der is maar 1 iemand die deze Tour verdiend te winnen, de veel te bescheiden Floyd.
Dit is echt Merckxiaans wat Landis hier laat zien, tonnen respect voor die man. En dat met een heup die naar de klote is, kan me niet herinneren dat ik ooit zo een prestatie in het wielrennen gezien heb en dan zeker als je bedenkt dat ie gister 8 min aan zen broek kreeg. Ongelooflijk :crazy: |
|
|
| Den Backer |
Stand na rit 17
1. Pereiro Oscar Spa CEI 80:08:49
2. Sastre Carlos Spa CSC 00:00:12
3. Landis Floyd VS PHO 00:00:30
4. Klöden Andreas Dui TMO 00:02:29
5. Evans Cadel Aus DVL 00:03:08
6. Mensjov Denis Rus RAB 00:04:14
7. Dessel Cyril Fra A2R 00:04:24
8. Moreau Christophe Fra A2R 00:05:45
9. Zubeldia Haimar Spa EUS 00:08:16
10. Rogers Michael Aus TMO 00:12:13
11. Schleck Frank Lux CSC 00:13:48
12. Boogerd Michael Ned RAB 00:13:52
Zaalliigggggg!! :D |
|
|
|
|