|
Tour de France 2006 (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| Wat Landis hier liet zien was gewoon onmenselijk. Schitterend na gisteren, hij verdiend het idd wel. Niemand buiten Sastre die ook maar iets dichter kwam op die laatste col. |
|
|
| Phortastic |
| En laat het me nog eens zeggen: Landis wint de Tour ;) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Niemand buiten Sastre die ook maar iets dichter kwam op die laatste col. |
en dan nog... Amper een 30tal seconden dichter in de hele klim... En dat na een monsterontsnapping van 130km :eyes:
Nuja Landis is gewoon de beste klimmer, op dat miserabel dagje van gister na was ie ieder keer bij de beste, dus op zich niet zo verwonderlijk. In dit geval wel omdat hem bekans 130km alleen reed :crazy: :crazy:
Kvind dit zelfs straffer als wat Armstrong liet zien, alhoewel hij wel nooit zo een inzinking als Landis zou krijgen... |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Phortastic
En laat het me nog eens zeggen: Landis wint de Tour ;) |
Gevaarlijke uitspraak... Hij verdiend het zeker na vandaag!!
Maar wie weet wie zich super voelt in de tijdrit??
Je hebt de afgelopen 2 dagen gezien hoe alles ineens kan keren he. :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Je hebt de afgelopen 2 dagen gezien hoe alles ineens kan keren he. :) |
True, maar pak de uitslag van tijdrit 1 erbij die ook nog eens een pak korter was. Landis tussen de 1 en 1 minuut 30 sneller dan Sastre en Pereiro... Nuff said ;) |
|
|
| mellow_head |
| Wa heef ied met die Landis? Tis ne Amerikaan :stongue: dies nog idioter dan Armstrong met zn 'I don't do drugs'-attitude. Waar zitten die ing Duitsers??? :( |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Phortastic
True, maar pak de uitslag van tijdrit 1 erbij die ook nog eens een pak korter was. Landis tussen de 1 en 1 minuut 30 sneller dan Sastre en Pereiro... Nuff said ;) |
Ik gun het hem zeker!! Just wait and see... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Wa heef ied met die Landis? Tis ne Amerikaan :stongue: dies nog idioter dan Armstrong met zn 'I don't do drugs'-attitude. Waar zitten die ing Duitsers??? :( |
Als je daar geen respect voor kan opbrengen wat Landis hier vandaag laat zien meloenhoofd dan ben je maar een ongelooflijk zielig bekrompen mannetje...
Oh wait...
U are :o |
|
|
| mellow_head |
| Wielrennen is zoiezo een homo-sport. Was daar nu interessant aan? Dan kijk'k nog liever kunstschaatsen. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Wielrennen is zoiezo een homo-sport. Was daar nu interessant aan? Dan kijk'k nog liever kunstschaatsen. |
Kunstschaatsen zou uw persoonlijkheid ook meer passen denk ik ja...
En idd... Wielrennen is veel meer een homo sport dan kunstschaatsen :haha: |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Wielrennen is zoiezo een homo-sport. Was daar nu interessant aan? Dan kijk'k nog liever kunstschaatsen. |
Doet dat dan en moei u hier niet... :whip: :D :D |
|
|
| mellow_head |
| Maneen ik kom hier regelmatig kijken en analyseren wat de wielerfanaten ervan vinden. Ksnap geen bal van koers :p ik ken maar ene 'col' en das de COLruyt :eyespop: |
|
|
|
|