|
Tour de France 2006 (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
Bwah denk je ook zelf niet dat hij liever de Tour zou winnen zonder dat half uur cadeau?
Mja end of the day wint hem de Tour misschien en zal het hem maybe worst wezen hoe hij hem gewonnen heeft. Zen geld en faam is evengoe binnen, maar hij zal toch niet herinnerd worden als een groots kampioen, thats for sure.
Dit alles moest hij de tour winnen ofcourse, wat nog lang ni zeker is.
edit: LOLLLLLLLL, ik merk trouwens net dat ik de verkeerde rasmussen gepakt heb bij wielerprono :haha:
bij megabike gelukkig ni :D |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Phortastic
edit: LOLLLLLLLL, ik merk trouwens net dat ik de verkeerde rasmussen gepakt heb bij wielerprono :haha:
|
LOL, dat is wel dikke pech, anders had je de eerste plaats. Maar goed voor de rest :D |
|
|
| Phortastic |
| Och ja misschien zorgt onze Jacob morgen voor een verrassing :wtf: :clown: |
|
|
| MikeVee |
| Dan toch in een andere ronde dan die van frankrijk, aangezien die niet meedoet :clown: |
|
|
| diddi |
Kheb de indruk dat de favorieten vooral in het eerste deel niet durven aanvallen om krachten te sparen. Pas in de laatste dagen wordt er echt voor gegaan. Het plezante aan deze editie is wel dat de alpen na de Pyrineeën komen! Kvind wel dat Landis en zijn ploeg een inschattingsfout hebben gemaakt met die Pereiro...
Kben nog wel eens benieuwd voor de tijdrit, waar zal Pereiro daar eindigen? En wat natuurlijk de impact zal zijn op algemeen klassement. Volgens mij maakt Pereiro zelfs geen kans en is het voor Klöden... allez, da hoop ik toch. Deutschland uber alles! :D |
|
|
| MikeVee |
| Als je ziet dat die op kloden amper 1 minuut verloren heeft in de 1ste tijdrit (waar hij toch een top 25 plaats had) schat ik de kansen voor Pereiro hoog in. Gisteren was hij bij de beste, als hij dat vandaag doet is de kans op de eindzege heel groot geworden. |
|
|
| Devilex |
| Die Pereiro is ook wel geen geen prutsrenner é, iedereen zit hier bezig over dat half uur cadeau maar hij rijdt wel met de eersten de bergen over. |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Devilex
Die Pereiro is ook wel geen geen prutsrenner é, iedereen zit hier bezig over dat half uur cadeau maar hij rijdt wel met de eersten de bergen over. |
idd! Hij heeft zicht gisteren goed verdedigd... |
|
|
| RadiantB |
| Hij is niet slecht (2 keer 10des geëindigd in de Tour) , maar normaal gezien zou hij nu voor de 20ste plaats aan het strijden zijn. |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Hij is niet slecht (2 keer 10des geëindigd in de Tour) , maar normaal gezien zou hij nu voor de 20ste plaats aan het strijden zijn. |
Normaal gezien :rolleyes: ... hij heeft die rit wel een hele dag in de aanval gereden hè. Hoeveel inspanningen heeft hij daar niet geleverd? En dan nog sterk voor de dag komen in de Alpen: chapeau! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kom zeg, zonder dat half uur dat hij cadeau heeft gekregen had hij nooit of te nimmer meegestreden voor de overwinning. Het gebeurt elke Tour wel dat er iemand uit een lange ontsnapping in de top 10 opduikt en daardoor gemotiveerd wordt om boven zichzelf uit te stijgen. Maar deze keer was het echt extreem - door inderdaad een inschattingsfout van Phonak - dus ik vind niet dat de prestatie van Pereiro overschat mag worden. Hij stond niet voor niks al 30 minuten achter na de eerste week hé ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Eerste col van de dag, en Landis trekt meteen ten aanval en niemand kan volgen! Respect! :eyes: |
|
|
|
|