|
Tour de France 2006 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by djcresto
Zaterdag is het tijdrit, dan is hij het geel wel kwijt ze :) |
Denk ik ook al!! |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Zeker da.. Altijd al!! :)
Maar zet alle sprinters op een rij & laat ze allemaal gelijktijdig vertrekken zoals de 100m lopers bvb, dan zal tom de snelste zijn... |
daar ben ik toch nog niet zo heel zeker van en helaas werkt een massaspurt zo niet
begrijp trouwens niet dat boonen geen wiel kiest van bvb mcewen
denk anders wel dat groen mogelijk moet zijn voor boonen,
zal er vanaf hangen hoe sterk tom is na de bergen, dan vallen er nog wel ritten te winnen |
|
|
| Devilex |
Boonen is geen rassprinter zoals een McEwen, een Zabel of een Freire é.
Hij is een klassieke renner die toevallig redelijk snel is, snap trouwens niet hoe hij in heel dat spurtersgedoe verwikkeld is. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Devilex
Boonen is geen rassprinter zoals een McEwen, een Zabel of een Freire é.
Hij is een klassieke renner die toevallig redelijk snel is, snap trouwens niet hoe hij in heel dat spurtersgedoe verwikkeld is. |
Omdat hij gewoon heel snel is aja. Hij heeft ondertussen al wel wat massasprinten gewonnen. Dat feit samen met het feit dat hij ook de klassiekers kan winnen maakt dat zijn erelijst wel vrij indrukwekkend is.
Bij Museeuw was het nog anders, die was vroeger ook een echte sprinter en is daarna maar doorgebroken in de klassiekers.
Zabel, Freire en Boonen hebben zo wel ongeveer hetzelfde profiel. Die moeten er ook nie direct af bij een bergske en kunnen ook grote klassiekers winnen. |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Devilex
Boonen is geen rassprinter zoals een McEwen, een Zabel of een Freire é.
Hij is een klassieke renner die toevallig redelijk snel is, snap trouwens niet hoe hij in heel dat spurtersgedoe verwikkeld is. |
Omdat tom zich vorig jaar wou bewijzen tegenover de pers & wielersupporters dat hij meer kan dan klassiekers winnen. Remember... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Omdat tom zich vorig jaar wou bewijzen tegenover de pers & wielersupporters dat hij meer kan dan klassiekers winnen. Remember... |
Hij is al in massasprinten verzeild geraakt van vroeger ook al ze. Hij is gewoon ne spurter, maar gene spurter pur sang omdat hij ook klassiekers aankan. Zoals Cresto al eerder de vergelijking met Museeuw maakte met dat verschil dat toen Museeuw de klassiekers begon te domineren, zijn snelheid serieus afnam. En ik denk dat dit bij Tom nu ook aan het gebeuren is...
Ik snap trouwens ni dat Boonen geen Amstel Gold Race rijdt bijvoorbeeld, zelfs een Luik Bastenaken Luik zou hij misschien aankunnen... |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by djcresto
Bij Museeuw was het nog anders
|
Indd... Met zijn "wespen"... :nervous:
Wie weet hoelang gij dat al deed, onze " Vlaamse Leeuw " met een pikuur in zen gat... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Indd... Met zijn "wespen"... :nervous:
Wie weet hoelang gij dat al deed... |
Als ge hem een beetje gevolgd hebt kunt ge vrij zeker zeggen dat hij dat pas op het eind van zen carriere gedaan heeft. Na al die tegenslagen (knie kapot in Bos van Wallers --> infectie, bijna dood gebleven, jaar eer hij terug beetje op niveau was, motorongeval --> ook aan de dood ontsnapt) en op late leeftijd grijp je al eens wat rapper terug naar die middelen. |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Als ge hem een beetje gevolgd hebt kunt ge vrij zeker zeggen dat hij dat pas op het eind van zen carriere gedaan heeft. Na al die tegenslagen (knie kapot in Bos van Wallers --> infectie, bijna dood gebleven, jaar eer hij terug beetje op niveau was, motorongeval --> ook aan de dood ontsnapt) en op late leeftijd grijp je al eens wat rapper terug naar die middelen. |
Indd, maar het is wel een smet op het einde van zijn carrière... Wel jammer vind ik... |
|
|
| Devilex |
Achja, Museeuw had zichzelf niet meer te bewijzen dan.
Trouwens 't is maar een belachelijke en gevaarlijke veronderstelling, maar Boonen is in de sprints niet meer zo explosief als vorig jaar...moeten we ons daar dan ook vragen beginnen over stellen? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Ik snap trouwens ni dat Boonen geen Amstel Gold Race rijdt bijvoorbeeld, zelfs een Luik Bastenaken Luik zou hij misschien aankunnen... |
Ben ik vrij zeker van. Natuurlijk er staan van in Milaan San Remo tot na LBL vercht heel veel krachten. En als ge naar alle prijzen mikt is de kans ook groter dat je naast alles grijpt. Maar in Parijs Roubaix en de Ronde van Vlaanderen hoeft Tom zich al lang niet meer te bewijzen. Ik zou voluit voor de uitdaging kiezen. |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Devilex
Trouwens 't is maar een belachelijke en gevaarlijke veronderstelling |
Da heeft het parket wel zwart op wit staan, dat sms verkeer tussen Museeuw en den anderen... Dusjah... Als ge zo een code woorden gebruikt over wat zou dat dan gaan? :clown: |
|
|
|
|