return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Tour de France 2006 (pg. 4)
View this Thread in Original format
djcresto
Jammer dat die wielerprono niet wat betere prijzen heeft. Een weekendje Valkenburg als hoofdprijs, wooot :D
djcresto
nog ne een spel: http://www.sportuitslagen.nu/wielre...ur/supercycling

met details van alle renners over vorige rondes!
diddi
quote:
Originally posted by djcresto
nog ne een spel: http://www.sportuitslagen.nu/wielre...ur/supercycling

met details van alle renners over vorige rondes!


Moet er inschrijvingsgeld betaald worden... Ik lees precies van niet :conf:
djcresto
quote:
Originally posted by diddi
Moet er inschrijvingsgeld betaald worden... Ik lees precies van niet :conf:


nee

En ge kunt supergoei ploegen samenstellen. En ge kunt beschikken over alle resultaten van de deelnemers (van vorige wedstrijden).
Devilex
MegaBike blijft toch het beste ze:p

Miss al eens gokken op de proloog?

Ik zie Ullrich daar wel iets uit zijn mouw schudden, als hij daar meteen geel kan pakken is het een goede motivatie voor hem. Of mss een outsider zoals vorig jaar Zabriskie maar da kunt ge nooit weten.
diddi
quote:
Originally posted by Devilex
MegaBike blijft toch het beste ze:p


Kga mij toch ook inschrijven bij sportuitslagen.nu :o
djcresto
Zabrieski is geen outsider eh, das ne specialist.

Voor de verrassing gaat Tom Boonen zorgen, neem het van mij aan. Of is dat ook gn verrassing? Hij wil geel dus zal hij er volledig voor gaan.
diddi
Ik zie Zabrieski ook de proloog winnen, hoewel de afstand niet echt lang is, dus mss nog iemand anders...
Devilex
Ik hoop toch ook op enkele ouderwetse bergritten waarbij alles niet zo gecontroleerd verloopt, das tenminste spannend om maar te kijken.
Zoals indertijd met Pantani.
Phortastic
quote:
Originally posted by Devilex

Zoals indertijd met Pantani.


Of zoals Bjarne "Mister 60" Riis :o

Phortastic
Zitten Basso en Ullrich in nauwe schoentjes?

do 29/06/06 - Het Spaanse gerecht heeft de 56 renners geïdentificeerd die deel zouden uitmaken van een dopingnetwerk. Ook de namen van Jan Ullrich en Ivan Basso worden geciteerd. De Spaanse minister van Sport eist dat de betrokken renners worden geweerd van de Tour.

Bron: http://www.vrtnieuws.net

Zo zal het idd wel een spannende tour worden ja :rolleyes:
diddi
Mja, alles goed opvolgen om de laatste onthullingen in rekening te brengen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement