|
Tour de France 2006 (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Stel u voor dat Perreiro Sio alsnog de tour wint :eek: |
|
|
| mellow_head |
| Jaja, hier zitten veel Landis freaks die vet disappointed gaan worden, de vuile druggebruiker, dattem trug naar zn hillbilly onderontwikkelde Amerikaanse outback community vlucht! Dikke loser van een Amerikaan :haha: en ied was hier zo blij dat hij gewonnen had :stongue: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Devilex
Landis is nogal streng gelovig opgevoed é, ik hoop dat bepaalde zaken daaruit hem dan toch nog bijgebleven zijn om zich niet te laten verleiden tot doping. |
:haha: :haha:
Haha, naïef tourliefhebbertje.
Ooit gehoord van geld, en wat sommigen ervoor over hebben? |
|
|
| Phortastic |
| Als het Landis blijkt te zijn kijk ik gewoon niet meer naar de Tour. Wat een ing klucht zou dat zijn moest dit waar zijn... |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Als het Landis blijkt te zijn kijk ik gewoon niet meer naar de Tour. Wat een ing klucht zou dat zijn moest dit waar zijn... |
Wait and see :clown: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by diddi
Wait and see :clown: |
Het is er ene van de top10 en geen spanjaard, fransman, belg en italiaan. Het is geen renner van Davitamon en T-Mobile. Dus het gaat nog enkel tussen Landis en Menchov. :rolleyes: |
|
|
| Phortastic |
X-Tune
This person is on your Ignore List. To view this post click [here]
:cool:
kzie dat x-tune trug is maar kzie ni wa hem zegt :clown:
zalig :D |
|
|
| X-Tune |
| Als iemand mij quote dan moet je dat toch kunnen zien? |
|
|
| Nabistai |
| Helaas wel, dat probleem heb ik al veel langer met stront...ik bedoel meloenhoofd. Jammer dat die posts niet gewoon verdwijnen ipv die irritante "This person is on your Ignore List." opmerkingen. |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Helaas wel, dat probleem heb ik al veel langer met stront...ik bedoel meloenhoofd. |
:haha: :crazy: |
|
|
|
|