return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 
Tour de France 2006 (pg. 37)
View this Thread in Original format
Devilex
quote:
Originally posted by mellow_head
Twerd tijd, wielrennen is het meest corrupt van alles :stongue:


En voetbal ni zeker? Die hele affaire met de gokchinees al vergeten...
Jasperovitsj
Laat u vooral niet opjutten door X-Tune en Meloenhoofd. It's all they live for ;)
X-Tune
Hij ontkent nog dat hij doping neemt. :haha: :haha: :haha:
Je moet al heel debiel zijn om te geloven dat ze daar geen doping nemen.
Jasperovitsj
En een heel jaar geduldig afwachten tot de mod eindelijk op reis is om dan meteen terug te proberen de boel op stelten te zetten, dat is dan niet debiel zeker? Ge moet ons wel érg graag zien om zoveel moeite doen :clown:
X-Tune
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En een heel jaar geduldig afwachten tot de mod eindelijk op reis is om dan meteen terug te proberen de boel op stelten te zetten, dat is dan niet debiel zeker? Ge moet ons wel érg graag zien om zoveel moeite doen :clown:


Je zit er niet ver langs. :haha:

Ik kan er ook niets aan doen dat jullie sportheld vals heeft gespeeld. Maar dat is geen reden om zo persoonlijk te worden!
Antony
eigelijk geen ongelijk... veel te snel alles persoonlijk hier, en om wat? om wat gelul van iemand op een publiek forum.

mjah, ik was er nog niet in x-tune's vorige periode. al ben ik er nog geen enkele wtf:wtf: post van tegengekomen
mellow_head
Ochja Anthony hier zijn gewoon mensen die iem nodig hebben om af te zeiken, how pathetic is that, ze vervelen zich zelfs op het forum hier. En X-Tune maakt het er ni gemakkelijker/aangenamer op voor mij :)
Jasperovitsj
Arme Meloenhoofd, je wordt toch altijd zo onterecht geviseerd, jij lieve, vriendelijke en zachte jongen die altijd en overal respect heeft voor alles en iedereen...
Xilver
Jasper uw posts zijn te negatief. plz delete
Jasperovitsj
Woops, ik dacht dat ik nog ingelogd was al X-Tune, maar blijkbaar niet meer :o

diddi
:stongue:

back on topic plz! :tongue2
Xilver
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Woops, ik dacht dat ik nog ingelogd was al X-Tune, maar blijkbaar niet meer :o


Yeh ik had 'm ondertussen al overgenomen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 
Privacy Statement