|
Tour de France 2006 (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Twerd tijd, wielrennen is het meest corrupt van alles :stongue: |
En voetbal ni zeker? Die hele affaire met de gokchinees al vergeten... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Laat u vooral niet opjutten door X-Tune en Meloenhoofd. It's all they live for ;) |
|
|
| X-Tune |
Hij ontkent nog dat hij doping neemt. :haha: :haha: :haha:
Je moet al heel debiel zijn om te geloven dat ze daar geen doping nemen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| En een heel jaar geduldig afwachten tot de mod eindelijk op reis is om dan meteen terug te proberen de boel op stelten te zetten, dat is dan niet debiel zeker? Ge moet ons wel érg graag zien om zoveel moeite doen :clown: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En een heel jaar geduldig afwachten tot de mod eindelijk op reis is om dan meteen terug te proberen de boel op stelten te zetten, dat is dan niet debiel zeker? Ge moet ons wel érg graag zien om zoveel moeite doen :clown: |
Je zit er niet ver langs. :haha:
Ik kan er ook niets aan doen dat jullie sportheld vals heeft gespeeld. Maar dat is geen reden om zo persoonlijk te worden! |
|
|
| Antony |
eigelijk geen ongelijk... veel te snel alles persoonlijk hier, en om wat? om wat gelul van iemand op een publiek forum.
mjah, ik was er nog niet in x-tune's vorige periode. al ben ik er nog geen enkele wtf:wtf: post van tegengekomen |
|
|
| mellow_head |
| Ochja Anthony hier zijn gewoon mensen die iem nodig hebben om af te zeiken, how pathetic is that, ze vervelen zich zelfs op het forum hier. En X-Tune maakt het er ni gemakkelijker/aangenamer op voor mij :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Arme Meloenhoofd, je wordt toch altijd zo onterecht geviseerd, jij lieve, vriendelijke en zachte jongen die altijd en overal respect heeft voor alles en iedereen... |
|
|
| Xilver |
| Jasper uw posts zijn te negatief. plz delete |
|
|
| Jasperovitsj |
| Woops, ik dacht dat ik nog ingelogd was al X-Tune, maar blijkbaar niet meer :o |
|
|
| diddi |
:stongue:
back on topic plz! :tongue2 |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Woops, ik dacht dat ik nog ingelogd was al X-Tune, maar blijkbaar niet meer :o |
Yeh ik had 'm ondertussen al overgenomen |
|
|
|
|