return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Tour de France 2006 (pg. 20)
View this Thread in Original format
Devilex
Nee da zeg ik toch ni:conf:

Trouwens wat een saaie rit alweer, de Tourmalet één van de zwaarste cols leggen ze helemaal in het begin zodat hij er eigenlijk voor niks ligt.

Waar is den tijd met mannen zoals Pantani, Dufaux, Escartin, Chiapucci, Virenque, Zülle wanneer er van de eerste tot de laatste minuut aangevallen werd.

EDIT: Trouwens ik vind dat de Tour jaar na jaar makkelijker wordt, als ge eens rit uit de jaren 90 eens vergelijkt waar ze in de Pyereneën 5 cols van buiten categorie achter elkaar kregen:eyes:

Kga verder mijn hagen gaan snoeien en kom binnen 2 u nog is piepen:rolleyes:
diddi
^ vandaag in de gazet: vroeger waren er ritten van 320 km waarvan 17 uur later de winnaar bekent was... :nervous: :eek:
Devilex
quote:
Originally posted by diddi
^ vandaag in de gazet: vroeger waren er ritten van 320 km waarvan 17 uur later de winnaar bekent was... :nervous: :eek:

Inderdaad, De tour van 1926 waar de rit startte om 2 u 's nachts!!!
De bergen werden beklommen op baantjes uit losse aarde en het regende en hagelde de zotten uit. Die Tour werd overigens gewonnen door een Belg.
Jasperovitsj
Ik kan mij nog een Tourrit ergens in de jaren '90 herinneren, waarin onder andere Indurain en Leblanc in de sneeuw, hagel en mist een paar cols opmoesten bij vriestemperaturen. Als dat tegenwoordig het geval is stappen de renners af en staken ze tot de col geschrapt wordt :rolleyes:

En Hincapie vandaag al een serieuze pandoering gekregen seg, da ziet er niet goed uit voor de rest van de Tour :nervous:

En Mayo ook naar huis, hij is ziek :(
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En Mayo ook naar huis, hij is ziek :(

zijn pillekes zijn op :D
Jasperovitsj
Ik denk dat de 3 favorieten voor de eindzege zich vandaag aangemeld hebben :)

Evans zie ik net iets te kort schieten...

En wat een onnozelaar is die Rasmussen toch. Zich pleuris rijden in de vallei, en dan op de laatste col volledig terugvallen. In plaats van zich wat gedeisd te houden en Boogerd dat werk te laten doen. :nervous:
MikeVee
Ik vond het een saaie rit, ben er zelfs van in slaap gevallen :o
Misschien omdat ik er meer van verwachte, dat meer mensen hun kans zouden gaan? Maar niets van dat :whip:
Devilex
Eigenlijk zijn de de mannen van de top 5 zonder veel moeite tot aan de streep geraakt. Iedere keer hetzelfde scenario, enkele gekken die zich te pletter rijden en iets nadien komt de pletwals eraan.

Ik zou graag nog eens een gevleugelde klimmer zien doortrekken tot aan de meet.

Het valt ook enorm op da die oppermachtige Discovery Channel ploeg van de voorgaande 7 jaar ineens in de vernieling wordt gereden.

Geen enkele pure klimmer van de voorgaande jaren speelt nog een rol eigenlijk. Ofwel zijn ze er niet bij, ofwel moeten ze bij de eerste beklimming al lossen.
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

En wat een onnozelaar is die Rasmussen toch. Zich pleuris rijden in de vallei, en dan op de laatste col volledig terugvallen. In plaats van zich wat gedeisd te houden en Boogerd dat werk te laten doen. :nervous:

lol, teamopdracht noemen ze dat en was onderling besproken met Boogerd en Menchov...
Intervieuw met Boogerd niet gehoord na de finish?
Rasmussen moest zich leeg rijden in de vallei om de voorsprong op de 1ste gesneuvelden zo groot mogelijk te houden en dan deed Boogerd wel de rest op de col tot Menchov ging. De reden? Rasmussen zei zelf tegen Boogerd doe jij de col maar want jij hebt superbenen vandaag. En zo lomp is het niet gebleken achteraf he, want Rabobank wint de rit.

En wat een dijk van een etappe rijdt die Boogerd zeg, klasse.

Kvind het trouwens hilarisch dat na al dat geklaag van de saaie touren de afgelopen 7 jaren en al dat euforisch gedoe van: jaaaaaaaaaaa eindelijk ne spetterende tour, hij zo mogelijk saaier is dan de voorbije 7 jaar :haha:

En ik zie Landis wel de tour winnen trouwens.
Tomorrow Traxx
quote:
Originally posted by Phortastic
En ik zie Landis wel de tour winnen trouwens.

Precies weinig last van zijn heup vandaag!
Da zou wel erg straf zijn, eerst efkens den tour winnen en dan een nieuwe heup laten steken!

Phortastic
quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx

Da zou wel erg straf zijn, eerst efkens den tour winnen en dan een nieuwe heup laten steken!

Tis het moment he, al de tegenstand is door omstandigheden naar huis. Tis nu of nooit :)

edit: gun het Landis ook wel, toffe kerel is dat
djcresto
Boonen was daarstraks wel grappig:

"ne normale mens recupereert 3 weken van zo'n etappe, wij doen er zo'n elke dag drie weken aan een stuk"

De manier waarop het eruit kwam :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement