|
Tour de France 2006 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| quote: | Originally posted by Devilex
T-Mobile kwam gisteren alleszinds sterk voor de dag,
maar vandaag zie ik Rasmussen heersten. |
T-mobile sterk voor de dag? Ze krijgen da gat niet toe met de koplopers en hunne gelen trui hangt vanachter aan de rekker.
Mijn favorieten: Landis, Rasmussen, Hincapie |
|
|
| Devilex |
| Ze moesten dan ook alles alleen doen é |
|
|
| diddi |
| Idd en ze hebben er niks van gebakken. Ze hebben héél den dag gereden voor de gele trui en nu zijn ze hem toch nog kwijt. Hontsjar zal de Tour niet winnen, dat is duidelijk. ;) |
|
|
| RadiantB |
Hontsjar was waterdrager, hij was toch al gedoemd om zijn gele trui te verliezen.
Rasmussen zie ik ook nog ver geraken, ondanks zijn achterstand momenteel (sommige andere favorieten zijn al door de mand gevallen): hij was de enige die Armstrong vorig jaar meerdere keren kon volgen.
En wie weet was die ook ferm gedopeerd, in tegenstelling tot Rasmussen: als ze bij hem bloed aftappen, valt hij flauw volgens mij. :toothless |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Hontsjar was waterdrager, hij was toch al gedoemd om zijn gele trui te verliezen.
|
Waarom hebben ze héél den dag dan aan kop gereden? :toothless |
|
|
| Antony |
| misschien voor klöden ofzo... |
|
|
| RadiantB |
Ze moesten hun verantwoordelijkheid wel nemen: het is een ongeschreven regel dat de ploeg met de gele trui achter de vluchters moet jagen. ^^
Zelf Quickstep deed er alles aan, ook al maakte het niet zo veel uit voor de knechten: die moesten zowieso de vluchters proberen grijpen. |
|
|
| diddi |
| Als ik van hun had geweest, had ik mijn mannen gisteren nog wat gespaard. Er volgen nog lastige etappes waar klöden en Rogers nog wel wat mannetjes nodig zullen hebben. Laat een andere ploeg de patatten maar uit het vuur halen. Het kalf was halfweg de eerste col toch al verdronken... |
|
|
| Devilex |
| Hadden ze gisteren niet ziten jagen dan waren die vluchters mss met 20 min of meer over de streep gekomen, en Dessel is nu wel mss geen favoriet voor de eindzege maar 20 min zijn wel 20 min... |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Phortastic
als de tijdrit een indicatie was, niet te veel verw88 dan |
Daarmee dat ik zei: "De underdog vandejaar, die zich bewust nu nog op de achtergrond houden." ;) |
|
|
| Antony |
| ik denk ni da het in den tour zo werkt zenne :wtf: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Devilex
Hadden ze gisteren niet ziten jagen dan waren die vluchters mss met 20 min of meer over de streep gekomen, en Dessel is nu wel mss geen favoriet voor de eindzege maar 20 min zijn wel 20 min... |
Precies of andere ploegen buiten T-mobile 20 minuten gaan gunnen aan Mercado of Dessel... :rolleyes: |
|
|
|
|