return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Tour de France 2006 (pg. 31)
View this Thread in Original format
Phortastic
Hehe nice jeronimo :)
Devilex
Juist terug van het criterium in Aalst ze. Terug massaal veel volk aanwezig, mede door het goede weer.

01.R.McEwen (Aus) 90 km in 2u19'00"
02.N.Eeckhout z.t.
03.J.Casper (Fra)
04.A.Merckx
05.P.Gilbert
06.J.A.Flecha (Spa)
07.W.Cretskens
08.A.Ballan (Ita)
09.G.Steegmans op 2'20"
10.M.Willems z.t.
11.B.Roesems
12.D.Verelst
13.K.Van den Eeckhout
14.A.Huysmans
15.S.Rosseler
...

Voor Robbie al zijn 3e zege in Aalst
MikeVee
Abnormaal dopingresultaat in Tour de France

Een antidopingtest tijdens de afgelopen Tour de France gaf een "abnormaal resultaat". Dat deelde de Internationale Wielerunie (UCI) woensdag mee. Er werd niet meegedeeld bij welke renner of voor welke etappe de antidopingcontrole uitgevoerd werd, noch welk stof er werd aangetroffen.

Het gaat om de eerste positieve controle in de 93ste Ronde van Frankrijk. "Het gaat om een eerste analyse, die nog bevestigd moet worden. Ofwel door een tegenexpertise, als de renner in kwestie daar om vraagt, ofwel door het feit dat de renner zo'n tegenexpertise niet vraagt", verklaart de UCI in een communiqué.

"Volgens de Wereldantidopingcode en het antidopingreglement van de UCI mag de naam van de renner niet vrijgegeven worden tot de procedure afgerond is. De renner zelf, zijn team, zijn nationale federatie, de antidopingorganisatie van zijn land en het Wereldantidopingagentschap werden wel onmiddellijk op de hoogte gebracht."

De stalen die tijdens de Tour de France werden afgenomen, werden onderzocht door het nationaal antidopinglaboratorium van Châtenay-Malabry. Dat bezorgde het rapport woensdagochtend aan de UCI. (belga)
===============================================

:eek: Benieuwd wie er nog zo stom was om zoveel doping te nemen dat het terug te vinden was.
Devilex
Klöden ?
1Million$shot
Oscar P ?
Phortastic
quote:
Originally posted by 1Million$shot
Oscar P ?

spanjaard he :o
Dark Apostle
quote:
Originally posted by MikeVee

"Volgens de Wereldantidopingcode en het antidopingreglement van de UCI mag de naam van de renner niet vrijgegeven worden tot de procedure afgerond is. De renner zelf, zijn team, zijn nationale federatie, de antidopingorganisatie van zijn land en het Wereldantidopingagentschap werden wel onmiddellijk op de hoogte gebracht."

Met andere woorden "tegen deze avond weet heel de wereld dat"
Devilex
Volgens Het Nieuwsblad zou het alvast NIET om een Spanjaar, Italiaan, Fransman of Belg gaan.

Ik blijf toch denken dat het om iemand uit de T-mobile stal gaat.
djcresto
quote:
Originally posted by Devilex
Volgens Het Nieuwsblad zou het alvast NIET om een Spanjaar, Italiaan, Fransman of Belg gaan.

Ik blijf toch denken dat het om iemand uit de T-mobile stal gaat.

Llandis is betrapt op het drinken van wijwater :D
Devilex
Landis heeft de tour gewonnen op bier;)

Denk toch niet dat het Landis was ze.

diddi
toprenner heb ik gelezen... Hopelijk niet Landis :nervous:
Devilex
quote:
Originally posted by diddi
toprenner heb ik gelezen... Hopelijk niet Landis :nervous:

Landis is nogal streng gelovig opgevoed é, ik hoop dat bepaalde zaken daaruit hem dan toch nog bijgebleven zijn om zich niet te laten verleiden tot doping.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement