|
Tour de France 2006 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Kheb Kessler ook wel in mijn ploegen maar 't is lastig om continu punten te rapen als toppers wegvallen. |
true :( |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Devilex
Jammer van Valverde, maar ik gun Kessler de ritzege wel.
Denk dat vele mensen hun pronoploegskes in 't honderd aand lopen zen. |
idd
Tommeke die nog niet heeft gewonnen. Valverde out, vino niet mogen starten en staat nog in mijn ploegje,...
:whip: |
|
|
| Antony |
| quote: | | 21. Sceaux-Antony > Paris Champs-Élysées |
die laatste rit kan mij ni fout lopen eh :D |
|
|
| Devilex |
| Alé ik ben gisteren 118e geëindigd in de MegaBike dagcompetitie:clown: |
|
|
| Den Backer |
Klassement Belgen
1 Boonen Tom QSI 14u52'23"
38 Gilbert Philippe FDJ 36"
49 Merckx Axel PHO 44"
58 Brandt Christophe DVL 49"
94 Aerts Mario DVL 1'26"
112 Verbrugghe Rik COF 2'31"
154 Vansummeren Johan DVL 10'33"
158 Steegmans Gert DVL 12'29"
163 Cretskens Wilfried QSI 16'48"
165 Vansevenant Wim DVL 19'29"
Philippe Gilbert is ook sterk bezig... Is benieuwd hoelang hij gaat meekunnen... :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Alé ik ben gisteren 118e geëindigd in de MegaBike dagcompetitie:clown: |
hehe netjes, ik 1888ste :clown:
kwas wel de dagwinnaar van de Betas op wielerprono though :toothless |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Phortastic
kwas wel de dagwinnaar van de Betas op wielerprono though :toothless |
Lucky shot :toothless
and btw, maxtor rulez :p |
|
|
| Jasperovitsj |
man, wat een geweldige sprint van Davitamon! :eyes:
Steegmans die McEwen in de laatste kilometer van een 20ste positie gewoon in één ruk naar de leiding brengt, en McEwen die met één versnelling 10 meter pakt op de rest en die makkelijk houdt tot aan de finish. Indrukwekkend! :eyespop: |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
man, wat een geweldige sprint van Davitamon! :eyes:
Steegmans die McEwen in de laatste kilometer van een 20ste positie gewoon in één ruk naar de leiding brengt, en McEwen die met één versnelling 10 meter pakt op de rest en die makkelijk houdt tot aan de finish. Indrukwekkend! :eyespop: |
Yup.... Respect!!
Boonen nog geel!
McEwen Groen! |
|
|
| CygnusX |
Amai, McEwen vloog gewoon weg van de rest :eyes:
Dom van Boonen dat hij het 50 meter voor de streep opgeeft en zo nog 3 plaatsen verliest. Dat of hij kon gewoon niet beter. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Amai, McEwen vloog gewoon weg van de rest :eyes:
Dom van Boonen dat hij het 50 meter voor de streep opgeeft en zo nog 3 plaatsen verliest. Dat of hij kon gewoon niet beter. |
Indrukwekkend van Steegmans en McEwen. Boonen liet hem wel bollen, maar de anderen hadden er toch over gekomen denk ik. Boonen lijkt niet super maar mankeert volgens mij toch ook een goeie locomotief zoals een Zanini. |
|
|
| Devilex |
| Boonen is wel sterk genoeg maar mankeert inderdaad iemand goed die de sprint aantrekt voor hem. |
|
|
|
|