|
[28 et 29 Juillet 2007] Tomorrowland @ Boom (Belgique) (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Kartman |
| quote: | Originally posted by anne348
Je me demande si je vais pas me faire que le samedi moi en fait... Question de line-up. |
Dis plutot que tu veux pas me voir :stongue: :stongue: |
|
|
| dja-lex |
| quote: | Originally posted by massiveK
T'is niet mogelijk... |
nee inderdaad het is onmogelijk !
anne je komt gewoon zondag of...... |
|
|
| anne348 |
| quote: | Originally posted by Kartman
Dis plutot que tu veux pas me voir :stongue: :stongue: |
Tu y vas seulement le dimanche?? :p
Mais comme dit MassiveK, en fait le samedi seulement c pas possible grrrrr. Bon on va voir. |
|
|
| dja-lex |
| quote: | Originally posted by anne348
Tu y vas seulement le dimanche?? :p
Mais comme dit MassiveK, en fait le samedi seulement c pas possible grrrrr. Bon on va voir. |
ja je komt zaterdag en zondag en je komt ook naar sensation black en dance valley op 14 juli ! |
|
|
| anne348 |
| quote: | Originally posted by dja-lex
ja je komt zaterdag en zondag en je komt ook naar sensation black en dance valley op 14 juli ! |
neeeeeeeeeeee het is te veel voor me :p :tongue2 |
|
|
| BlackHole |
| Bon c'est pas bientôt finis ces messages... :whip: :thepirate |
|
|
| d&b |
| quote: | Originally posted by anne348
neeeeeeeeeeee het is te veel voor me :p :tongue2 |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Voor elk soort handel is er een speciale vergunning
:o |
|
|
| rafon3 |
Deze pagina stelt je in staat om je geregistreerde gegevens te wijzigen.
:disbelief |
|
|
| anne348 |
| :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| dja-lex |
| quote: | Originally posted by anne348
neeeeeeeeeeee het is te veel voor me :p :tongue2 |
je bedoelt te weinig of niet???? |
|
|
| d&b |
| quote: | Originally posted by rafon3
Deze pagina stelt je in staat om je geregistreerde gegevens te wijzigen.
:disbelief |
jawoord, verwoesten de deze thread vrienden!! |
|
|
| Gameboy |
| Wacht een minuut… Ik zal niet u doe het u de bastaarden van de godsvloek laten! |
|
|
|
|