|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
Nu är Isak skadad :(
kunde inte kim knockat Alvbåge istället |
|
|
| zoric |
:haha:
Det ordnar sig med Isaksson även om han inte kan spela mot Trinidad & Tobago i första matchen. |
|
|
| Braxen |
| Jag gillar Rami, men d e tur att vi möter Trinidad i första matchen .. :nervous: |
|
|
| Vizay |
jag tror stenhårt på att det hela är en bluff, varför annars skulle lagerbäck inte vilja avslöja vem som ska stå?
Okej om det gällde en utespelare för att överaska men när det gäller målvakt så är skillnaden så liten...
helt enkelt ett sätt att psyka motståndarna så dom blir knäckta när dom inser "fan också, deras förstemålvakt står ju där"
alternativt så klär dom isak i en sån mantel som harry potter har som gör honom osynlig. åsså står han framför shaaban eller alvbåge å tar allt utan att dom ser honom ;) |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag tror stenhårt på att det hela är en bluff, varför annars skulle lagerbäck inte vilja avslöja vem som ska stå?
|
För att nu kommer målvakterna ge 110% på träningen imorn .. så ere alltid i fotboll och lagidrotter i allmänt att man mörkar med ersättare .. så d e inte direkt konstigt, konstigare skulle d vara om d vore en bluff .. vilket d självklart inte är .. |
|
|
| Vizay |
| jag tror redan målvakten som ska stå vet. Du kan inte avslöja matchdag för en spelare om han ska spela eller inte, man måste få en chans att förbereda sig mentalt annars kommer det gå åt helvete i ett stort mästerskap som detta... |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag tror redan målvakten som ska stå vet. Du kan inte avslöja matchdag för en spelare om han ska spela eller inte, man måste få en chans att förbereda sig mentalt annars kommer det gå åt helvete i ett stort mästerskap som detta... |
Lagerbäck sa idag att han inte sagt något till målvakterna än, han presenterar laget som vanligt kvällen innan match, dvs imorn kväll .. det är proffesionella fotbollsspelare vi pratar om, alla som är där vet att dom kan få spela, dom är redan mentalt förberedda, dock så tror ja Shaaban har ett bättre psyke än Alvbåge .. |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Braxen
Lagerbäck sa idag att han inte sagt något till målvakterna än, han presenterar laget som vanligt kvällen innan match, dvs imorn kväll .. det är proffesionella fotbollsspelare vi pratar om, alla som är där vet att dom kan få spela, dom är redan mentalt förberedda, dock så tror ja Shaaban har ett bättre psyke än Alvbåge .. |
Well then lads, history repeats itself. Sist så handlade det dock om allsvenskan och inte ett världsmästerskap. Jag pratar givetvis om tiden innan Rami gick till Arsenal från allas vårat Djurgården efter att Isakssons form sviktat. Rami var som vissa kanske kommer ihåg så bra att han fullkomligt petade Isaksson som inte fick stå fören Ramis kontrakt med Arsenal var klart och påskrivet.
Tycker inte det finns en gnutta av substans i vissa människors oro över att Rami ska stå. Han vet vad som krävs och precis som Braxen sa tidigare så har han med all säkerhet bättre psyke än Alvbåge. Har man haft en sådan berg-och-dalbana till karrär som han har haft blir man härdad.
RAMI FOR PRESIDENT! |
|
|
| Vizay |
| de e klart rami ska stå, han har ändå större erfarenhet än alvbåge. |
|
|
| Kongo_kim |
Nu blir man en mer osocial.
Skömt med ca 9 timmar fotboll om dagen :) |
|
|
| Braxen |
| ^^ Haha lr hur, idag börjar det :cool: |
|
|
| Amnezia |
riktigt nice, äntligen dags att bänka sig i soffan å korka upp =P
sommarvärme och fotbolls vm, kan inte bli bättre...förutom om man haft pluringar till att vara på plats nere i tyskland, får bli 2010 istället =p
får hoppas det blir en repris av 94, fast ännu bättre :p vi har ju spelarmaterialet för det för engångskull
:cool: |
|
|
|
|