|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
Vi vinner mot England ikväll.
3-0.
:haha: |
|
|
| jofawe |
hahaha!!!
Precis efter God save the queen knäcker kommentatorn denna:
"- det går att säga mycket om de engelska sopbol... fotbollssupportrarna, men sjunga kan de!" |
|
|
| ScuL |
| kom igen nu.....!!!! |
|
|
| benni |
sverige spelar riktigt dåligt ju
dåliga passningar och samspel... jag tror england vinner 3-0 nu |
|
|
| zoric |
Vi måste bara få upp vårt spel, det fungerar inte att låta de styra allting. Få bort Lampard och jobba hårdare när de försöker vända sitt spel.
Jag tycker att vi ska försöka spela in bollen bakom engelsmännens backlinje, för de kommer att ha problem med farten. Vi måste utmana mer, det gör vi ju knappt.
Defensivt måste vissa rycka upp sig, Mellberg tex. Han måste spela bra i andra nu.
Om inget händer så drar vi in Elmander. |
|
|
| zoric |
Fyfan vad gött.
Jag var fan på toa när Gerrard gjorde 2-1 :haha:
Sen är det alltid härligt att vi spelade riktigt bra i andra halvlek, och det gläder mig att vi är bra på fasta situationer.
Vi kan ta Tyskland, lita på det ;) |
|
|
| ScuL |
| grr 2-2... nu blir det Tyskland :whip: |
|
|
| zoric |
De har dåligt försvar, 1 av 4 spelare är bra. Philipp Lahm, men han är grym också.
Vi måste stänga deras kant, kan bli en riktigt tuff match för Alexandersson och upp till bevis. |
|
|
| jofawe |
| tyskland kan inte inta sverige.. lyckades de inte på 40-talet, ska de inte lyckas nu heller! |
|
|
| benni |
wow 2-2 blev det.. hade jag inte förväntat mig efter första halvlek.. va fan hände?
va skönt iaf ;) dock inte lika skönt att möta tyskland på hemmaplan... :rolleyes: som sven göran sa så va han absolut inte beredd att möta tyskland |
|
|
|
|