|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Gick inte så bra för Spanien...
 |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by ScuL
antagligen inte men det vore skönt.. :P |
hoppas jag på med
det är på tid att någon sparkar i röven på dom jävla superstjärnorna |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Gick inte så bra för Spanien...
|
:haha: :haha: :haha: :haha:
Det där var fan den klockrenaste bilden jag sett på mycket mycket länge! |
|
|
| fede |
| jävla Tyskland :whip: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by fede
jävla Tyskland :whip: |
som förväntat.. |
|
|
| Laszlo |
| Fattar inte vad alla har emot Tyskland....jag hoppas de tar hem hela skiten... |
|
|
| Braxen |
| ääh tyskland e tråkiga .. höll på argentina, kasnke för att jag har 2 argentinare i drömelvan å ingen tysk .. :confused: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Fattar inte vad alla har emot Tyskland....jag hoppas de tar hem hela skiten... |
hm i Holland är det fortfarande ett krigstrauma |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Fattar inte vad alla har emot Tyskland....jag hoppas de tar hem hela skiten... |
det sista laget jag vill ska vinna är Tyskland -_-
har "hatat" de sen jag var liten.. så de så |
|
|
| benni |
Italien - Tyskland i semifinal
jag gissar att tyskland kommer vinna den matchen
Portugal - England och Brazilien - Frankrikie imorgon
det kommer va Brazilien och Portugal som åker vidare till semi tror jag, fast jag hoppas på en fransk seger mot brazil |
|
|
| RebeL9 |
TYSKLAND FTW!!!!
YES! Nu är jag några hundra riksdaler rikare. Slog vad med en polare. Hahaha :D
Lätt att Tyskland tar hem allt i år. Nu kan inget stoppa dem! Inte ens brassarna! :E |
|
|
| Laszlo |
| what the -....först blir beckham utbytt, sen rooney utvisad...jesus...hoppas de kan ta hem detta ändå... |
|
|
|
|