|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Åttondel här kommer vi!!!
ge oss Tyskland ge oss Ecuador jasg bryr mig inte vi ska fan spöa dom alla
Freddie for Statsminister!!!! |
|
|
| SteveTranz4ever |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
TRODDE ALDRIG DET SKULLE SKEEEEE |
|
|
| zoric |
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HÄR SKRIKER VI!!!!!!!!!!!
HAHAHAH SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FYFAN SÅ JÄVLA GÖTT HELVETE VAD BRA! :D
Fredrik Ljungberg fyfan vad han är grym alltså, helt otroligt. Han dör i två matcher, ger aldrig upp, skapar 3095848594 frisparkar, kämpar och gör mål!!!!!!!!!!!!!!!!
Elmander ska ha en enormt stor eloge, och fyfan så gött att Allbäck inte blir syndabock!!!!!!!!!!
SVERIGE!!!!!!!!!!!!!
UT OCH FESTA :D |
|
|
| SteveTranz4ever |

LJUNGBERG !!!
1 - 0 |
|
|
| Braxen |
:)
Elmander före Allbäck 7dar i veckan.
Henke får gärna börja prestera, snacket om att han 'jobbar jättebra defensivt' håller inte.
Kim Kim Kim.
..Och nu kasnke alla Freddie-hatare fattar att han e grymt viktig för landslaget, inte bara för att han avgjorde idag, han är unik.
:toocool: |
|
|
| St_Andrew |
Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vaaaaaaaaaaaaaaaa sköööööööööööööööönt :D:D:D:D:D
Sånt jävla drag på stan oxå så man kan tro man kommit till nått land som inte är sverige :p |
|
|
| trancedanne |
| Allbäck borde vara med ifrån starten, killen skapar mer än någon annan i laget, snart så sätter han sina lägen också |
|
|
| Vizay |
Allbäck hade otur, men jag är mer impad av Elmander som skapade en hel del också. Men vart tog Jonson vägen?
Förövrigt var det bara jag som reagerade på tv4-kommentatorns lilla tabbe med dubbelmackan? :p
"dom tar honom i en dubbelmacka....eller något sånt"
man verkligen hörde hur han ångrade sig i samma sekund som han sa det.
Den e fan i klass med Hegerfors och hans avbytarbänk från Kamerun :p |
|
|
| zoric |
Allbäck missar för mycket, men om han skulle börja sätta sina lägen skulel vi ha en enormt nyttig spelare, som redan gör stor nytta i laget.
Man får inte missa lägen som det där när han var fri, och vi skulle dessutom haft ett till friläge.
Grymt glad för Sveriges skull :) |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Vizay
Allbäck hade otur, men jag är mer impad av Elmander som skapade en hel del också. Men vart tog Jonson vägen?
Förövrigt var det bara jag som reagerade på tv4-kommentatorns lilla tabbe med dubbelmackan? :p
"dom tar honom i en dubbelmacka....eller något sånt"
man verkligen hörde hur han ångrade sig i samma sekund som han sa det.
Den e fan i klass med Hegerfors och hans avbytarbänk från Kamerun :p |
haha jaa, vi var ett gäng som såg matchen och vi hade väldigt roligt åt den kommentaren:D
Faaan vad bra! |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Vizay
Förövrigt var det bara jag som reagerade på tv4-kommentatorns lilla tabbe med dubbelmackan? :p
"dom tar honom i en dubbelmacka....eller något sånt"
man verkligen hörde hur han ångrade sig i samma sekund som han sa det.
Den e fan i klass med Hegerfors och hans avbytarbänk från Kamerun :p |
Kollade på matchen vid hamnkajen här i Göteborg tillsammans med måååååååååååånga andra svenskar o 4(?) gigantiska storbildsskärmar, och jag kan säga att typ alla började asgarva :p
edit: Alla började dessutom hoppa o skrika o jubla vid Allbäcks chipp.. så vi trodde alla det blivit mål för några sekunder :( |
|
|
| SWE_TRANCE |
SÅ JÄVLA GLAD IDAG!!!!!!!!
Finns nästan inga ord för det... :)
Badade i fontänen på torget här i Borås tillsammans med ett dussintal andra hjältar ;)
Nu har tåget gått, bara att hänga på nu! |
|
|
|
|