|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
Hoppas det blir lång avstägning på De Rossi.
Att han ens har mage att klaga över domslutet :whip: |
|
|
| zoric |
| Fyfan så onödigt, och jävligt klumpigt av Maestroeni :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by zoric
Fyfan så onödigt, och jävligt klumpigt av Maestroeni :whip: :whip: :whip: :whip: |
minst sagt han kunde brytit foten på Pirlo där |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
minst sagt han kunde brytit foten på Pirlo där |
Japp, minst sagt.
Två idiotiska misstag av två spelare, och vi är 10 mot 10. Förhoppningsvis slutar det med att matchen blir riktigt underhållande :D |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by zoric
Japp, minst sagt.
Två idiotiska misstag av två spelare, och vi är 10 mot 10. Förhoppningsvis slutar det med att matchen blir riktigt underhållande :D |
Jo man kan se det så. Om Italien hade varit 10 man mot 11 hade man tråkat sönder matchen som bara Italien kan. |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Jo man kan se det så. Om Italien hade varit 10 man mot 11 hade man tråkat sönder matchen som bara Italien kan. |
Jag vet inte..
Men vi får väl svaret i andra halvlek :D
Förresten, var det någon som lade märke till när Gatusso gjorde mål, att det inte var offside i första läget innan skottet och passningen till Gatusso?
Det skulle alltså ha varit mål ;)
Och han hade varit inne i 20 sekunder max.. :D |
|
|
| zoric |
10 mot 9 nu
Pope utvisad :haha: |
|
|
| Kongo_kim |
sanslös match.
Vem är näst att få ett rött kort? |
|
|
| Kongo_kim |
| rätta mig om jag har fel men med den nya offside regeln så var egentligen Usa bortdömda mål felaktigt avvinkat. |
|
|
| zoric |
Det här var faktiskt en helt fantastisk match, det var inget skönspel men det var ändå så mycket kämpa och jobba :D
Har för mig att han inte får vara med i spelet, för han täckte ju Buffon när skottet kom..
Aja konstigt :wtf: |
|
|
| RebeL9 |
HEJA GHANA!!!!!!!!! :D :D :D
Så överlycklig över deras vinst. Jag tyckte väl att de var väldigt starka mot USA och kunde vunnit den matchen. Nu visade de på allvar vilka kvalitéer det laget har. Hoppas de går långt i turneringen.
Italien spelade riktigt blekt idag. Spelar de så här mot USA lär man nog torska direkt mot tuffare motstånd. |
|
|
| zoric |
Tjeckien kommer förmodligen att klara sig, det måste de efter alla skandaler i Italiensk fotboll.
Men som du säger, Heja Ghana :D |
|
|
|
|