|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Och troligen lirar inte Savo Milosevic längre då i landslaget.
|
Mladen Krstajic och Predrag Djordjevic slutar också, men det var iofs klart före VM. |
|
|
| Kongo_kim |
jaja kag kan lika gärna berätta vem den enda spelaren är som även var uttagen till VM 90.
Svaret är Usas målvakt Kasey Keller |
|
|
| reveal |
| vilken grym stämning det var i Berlin under torsdagen! Bara svenskar överallt kändes det som :) Tiotusentals fans tågade gemensamt mot stadion och på plats anslöt ännu fler. Kändes som att det bara var svenskar på läktaren (men var väl "bara" 45 000 av 72 000, fullsatt) :D Mäktig känsla när målet äntligen kom. Detta glömmer jag inte! |
|
|
| zoric |
Trodde faktiskt aldrig att det var han, men riktigt starkt att vara med i så många VM mästerskap.
Idag spelar ju Kroatien och Japan, och det har varit bråk i Kroatiens trupp mellan Niko Kovac och Ivan Klasnic. Träningen avbröts efter 25 minuter av tränaren, Zlatko Kranjcar.
Tragiskt att alla Balkan lag skämmer ut sig..
:whip: |
|
|
| zoric |
:haha:
De och deras ersättning, förhoppningsvis dyker de väl upp :D |
|
|
| zoric |
AKIRA KAJI!!!!!1
Gött att han är tillbaka nu då :D |
|
|
| Laszlo |
| kom igen nu Hrvatska, tryck in en jävel i andra - ni är de enda som kan rädda balkanländenas stolthet i detta VM... |
|
|
| Kongo_kim |
Klasnic verkar ha sorgligt svårt att få kontroll på bollen.
In med Olic säger jag |
|
|
| zoric |
| Tycker synd om Srna, fyfan vad han måste må skit efter den här straffmissen :confused: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
vilken grym stämning det var i Berlin under torsdagen! Bara svenskar överallt kändes det som :) Tiotusentals fans tågade gemensamt mot stadion och på plats anslöt ännu fler. Kändes som att det bara var svenskar på läktaren (men var väl "bara" 45 000 av 72 000, fullsatt) :D Mäktig känsla när målet äntligen kom. Detta glömmer jag inte! |
Blä på dig...låter onekligen skadat! Funderar allvarligt på att dra ner till Tyskland under midsommarhelgen med några polare och hänga på någon pub i centrala berlin bara för att känna på den där förbannade stämningen...ukraina spelar mot tunisien på olympiastadion i Berlin på fredagen och på lördagen spelar vinnarna i grupp A (med all säkerhet tyskland) mot B2 (Sverige(?)). Lär ju vara livat värre i alla hörn av Tyskland... |
|
|
| Laszlo |
| marginalerna är inte på kroaternas sida idag... |
|
|
|
|