|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| startuppställningen har väl inte blivit officiell ännu. har läst olika i olika medier, finns bud på att antingen svensson startar, källström startar eller tom. johnsson om jag förstod saken rätt. Tycker det tyder på att ingen vet riktigt säkert förutom lagerbäck själv :p |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Syftar du på Anna Bing eller vad hon heter så är dom inte ihop längre |
Anine Bing? :D
Kan man lita på SVT nu då?
| quote: | Det blir Kim Källström, och inte Anders Svensson som tar mittfältsplatsen mot Paraguay i kväll.
Enligt vad SVT Sport erfar gör Lars Lagerbäck två förändringar i kvällens startelva i förhållande till VM-premiären mot Trinidad & Tobago.
Förutom mittfältsbytet återkommer även Andreas Isaksson mellan stolparna. Han är helt återställd efter sin hjärnskakning och förpassar Rami Shaaban till avbytarbänken. |
|
|
|
| SWE_TRANCE |
Det jag har hört är följande byten:
Shaaban < Isaksson (självklart)
Sen har det spekulerats om följande:
Svensson < Källström
Wilhelmsson < Jonsson
Någon som vet när/om en officiell startelva släpps innan match? |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Det jag har hört är följande byten:
Shaaban < Isaksson (självklart)
Sen har det spekulerats om följande:
Svensson < Källström
Wilhelmsson < Jonsson
Någon som vet när/om en officiell startelva släpps innan match? |
En timme före matchstart tror jag. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag är fan lite nervös i magen inför ikväll :eyespop:
 |
|
|
| zoric |
Kom igen nu Trinidad & Tobago, Håll i det här nu.
Jävligt smart taktiskt spel av Beenhakker ;) |
|
|
| Laszlo |
VÄRDELÖST!
håll bolljävlen på marken och använd ytorna ute på kanterna för satan! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Z
A
T
A
N
Inga jävla mål än till Sveriges fördel :whip: |
|
|
| jofawe |
| men allvarligt.. tror ni verkligen att sverige kommer gå vidare?! |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by jofawe
men allvarligt.. tror ni verkligen att sverige kommer gå vidare?! |
ärligt nej
Paraguay slår T&T i sista matchen och vi får stryk mot england |
|
|
| Kongo_kim |
| Om bara alexandersson kan följa med i ett anfall så kan vi få nya dimensioner i våra anfall |
|
|
|
|