|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by zoric
Men de kan dra, och jag vill veta vart jag kan skriva på protestlistan mot henne :haha: |
Menar du den stackars nervösa tösen som är så kallad expert i SVT:s soffa? Ola Andersson och juggen vad han nu heter diggar jag stenhårt, för att inte tala om Jihde :) SVT håller som oftast toppklass vad gäller kommentatorer och programledare - jämför man med TV4 så lirar de ju inte ens i samma liga - däremot fattar jag inte vart de hittar alla fruntimmer de tar in... |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Menar du fjanttösen som är så kallad expert i SVT:s soffa? Ola Andersson och juggen vad han nu heter diggar jag stenhårt, för att inte tala om Jihde :) SVT håller som oftast hög klass vad gäller kommentatorer, jämför man med TV4 så lirar de ju inte ens i samma kommentatorsliga... |
Anna Pohjanen, Gjorde ett snyggt mål i sin karriär och tror nu att hon kan allt om fotboll. Tyvärr så är hon expert hos de, surt som fan.
Jag tycker om TV4as experter, Hasse Backe vet allt som oftast vad han pratar om samtidigt som Hedman allt som oftast inte bara håller med och säger vad han tycker. Djordjic är riktigt rolig emellan åt, och tjejen är faktiskt ojämförbar med Anna Pohjanen. Dessutom tycker jag om Ola Wenström.
Men Peter Jihde är en härlig programledare, ibland överdriver Ola Andersson med kommentarerna. Men jag tycker om Sladjan, han kan mycket om fotbollsspelare.
TV4 > SVT
Jämför man kommentatorerna så tycker jag väldigt mycket om Glenn Strömberg även om han är för kritisk ibland, men det är rätt, utan kritik kommer man ingenvart. |
|
|
| RebeL9 |
LOL! TV4s kommentatorer är ju verkligen skittråkiga i jämförelse med SVTs. SVTs bästa kommentator är Staffan Lindeborg, den killen kan få vilken sport som helst att bli spännande :=)
Enda nackdelen som redan nämnts med SVT är just den där Anna :(
Maken till klagoröst har jag itne varit med om. Någon borde ge henne en omgång! :( |
|
|
| Braxen |
Studion
TV4 > SVT
Kommentatorer
TV4 < SVT |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Enda nackdelen som redan nämnts med SVT är just den där Anna :(
Maken till klagoröst har jag itne varit med om. Någon borde ge henne en omgång! :( |
Eller hur, trodde dom hade nån sorts röst-test innan dom anställde folk!? |
|
|
| trancedanne |
| tv4's hasse äger allt svt har.. hedman gör också ett bra jobb |
|
|
| Kongo_kim |
Jag tycker Ola Andersson är tveklöst den bäste experten.
Synd att inte Canal+ Jonas Dahlqvist är med för han är riktigt bra också.
Pohjanen behöver någonting nerkört i halsen desperat ;)
Backe & Hedman är också bra men kan bli något avancerade i sina analyser.
Djordjic har grymt mycket karisma medan den blonda bruden och Hysen är stela som gurkor.
Kommentatorerna är väl lika allihopa dom är inte i klass med Lasse Granqvist och Niklas Holmgren. Wernersson och Perlskog är väl dom sämsta. |
|
|
| Aendy |
| Kunde presenterat en likadan bild på mig och Djordic som jag har på mig och Osmanagic (se ovan)... Om jag bara kunde begripa var faen den bilden tagit vägen! |
|
|
| Vizay |
wernerson = hej jag tar alltid parti med de stora lagen istället för att vara objektiv.
Som i matchen mellan England - T&T, sitter å tjatar om hela tiden vad england kan göra för att rycka upp sig å vinna etc.
aldrig ett enda ord om vad T&T gjorde bra och vad dom kunde göra för att förbättra sig, nej nej för dom skulle ju förlora så klart, de hade han redan bestämt sig för.
usch vad jag hatar drygapan wernerson :p |
|
|
| Kongo_kim |
jag stör mig mest på hans röst.
Den passar inte för TV |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
jag stör mig mest på hans röst.
Den passar inte för TV |